نتایج آزمون جذب مدرسین آموزش خانواده اعلام شد

دسته ها: اخبار آموزش و پرورش اخبار

نتایج آزمون جذب مدرسین آموزش خانواده اعلام شد

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خوزستان گفت: نتایج اولین آزمون جذب مدرسین آموزش خانواده خوزستان اعلام شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، فرزانه عیدی وندی با بیان اینکه آزمون جذب مدرسین آموزش خانواده 17 مرداد ماه سال جاری و با حضور 218 فرهنگی در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شرکت کنندگان در این آزمون می توانند با مراجعه به سامانه www.familyeducation.ir از نتایج آزمون خود مطلع شوند.

وی افزود: از بین 183 نفر شرکت کننده در آزمون 98 نفر پذیرفته شدند و تعداد 86 نفر نیز موفق به کسب امتیاز لازم نشدند.

عیدی وندی با اشاره به زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان برای مصاحبه، عنوان کرد: همکاران ناحیه 1،2،3 اهواز، آغاجاری و بهبهان روز دوشنبه 6 شهریورماه، همکاران ناحیه 4 اهواز،باوی،حمیدیه،دشت آزادگان،آبادان،خرمشهر،ماهشهر،بندرامام خمینی(ره)،هندیجان و شادگان روز سه شنبه 7 شهریورماه، اعضای هیات علمی دانشگاه ،سردشت، اندیمشک، الوارگرمسیری،کارون، دزفول،مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و عشایر چهارشنبه 8 شهریورماه و همکاران باغملک، ایذه، شوش، شاوور، گتوند و رامهرمز پنج شنبه 9 شهریورماه با مراجعه به آدرس اهواز ،امانیه ،دبیرستان دخترانه شاهد رضوان، خیابان پودات می توانند نسبت به شرکت در فرآیند مصاحبه خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: در همه زمانبندی های اعلام شده آغاز فرآیند مصاحبه از ساعت 8 صبح روز موردنظر تا ساعت 15 خواهد بود. به همین منظور همکاران باید صرفا در ساعات مقرر و طبق زمانبندی اعلام شده به مکان مصاحبه مراجعه کنند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خوزستان در پایان یادآور شد: شرکت کنندگان درمصاحبه چنانچه مقاله علمی پژوهشی چاپ شده و یا کتب تالیفی دارند جهت استفاده از امتیاز مربوطه، روز مصاحبه آن را به همراه داشته باشند.

اخبار آموزش و پرورش اخبار