نتایج دستیاری فوق تخصصی اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

نتایج دستیاری فوق تخصصی اعلام شد

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: نتایج نهایی آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی بالینی پزشکی اعلام شد و بخشی از ظرفیت پذیرش تکمیل نشد و خالی ماند.
دکتر محمد حسین پورکاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون کتبی پذیرش دستیار فوق تخصصی بالینی پزشکی دوره سی و چهارم با حضور ۶۸۰ داوطلب ۱۴ بهمن ماه ۹۵ برگزار شد.
وی افزود: افرادی که بالای ۶۰ درصد نمره را آوردند مجاز به ورود به آزمون شفاهی بودند و توانستند در فرآیند انتخاب رشته شرکت کنند.
پورکاظمی خاطرنشان کرد: پس از آن انتخاب رشته داوطلبان واجد شرایط، اعلام کرده بودیم که نتایج نهایی پذیرش در اردیبهشت ۹۶ منتشر می شود که نتایج نهایی امروز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۶ اعلام شد.
وی افزود: از میزان ظرفیت پذیرش در سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی که بیش از ۴۰۰ نفر در ۱۶ دانشگاه علوم پزشکی و ۲۵ رشته دستیاری فوق تخصصی اعلام شده بود، حدود ۲۷۰ نفر قبول شده اند و کمتر از ۲۰۰ ظرفیت خالی ماند و پر نشد.
سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پنجشنبه ۱۴ بهمن ۹۵ به صورت متمرکز در شهر تهران برگزار شده بود.
پذیرش در سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی براساس نمره کل تراز شده مکتسبه داوطلبان آزمون پذیرش مربوطه از بالاترین نمره کل تراز شده (بر اساس دوسوم آزمون کتبی و یک سوم آزمون آسکی) صورت گرفت.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار