نتایج قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: نتایج قرعه‌کشی متقاضیان نوزدهمین دوره عتبات دانشجویان به صورت اینترنتی انجام و در سامانه اعلام شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: قرعه‌کشی متقاضیان نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سامانه عتبات اعلام شد؛ متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت از نتایج قرعه کشی مطلع شوند.

وی مطرح کرد: دانشجویانی که اسامی آن‌ها در این دوره اعلام نشده است می‌توانند خود را به عنوان دانشجویان ذخیره ثبت‌نام کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین فقیهی اظهار کرد: کسانی که به عنوان زائر اصلی و ذخیره اعلام شده اند باید اقدام به نهایی کردن ثبت‌نام در سامانه عتبات کنند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه در نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان هشت هزار دانشجو به عتبات اعزام می‌شود، تصریح کرد: بدیهی است نهایی نشدن ثبت‌نام تا تاریخ اعلام شده به معنای انصراف بوده و زائران ذخیره جایگزین خواهند شد.

وی گفت: در این دوره 50درصد از ثبت نام کنندگان از وزارت علوم، 30درصد دانشگاه آزاد، 10درصد وزارت بهداشت و 10 درصد از موسسات آموزشی غیر وزارت علوم هستند که بیشترین ثبت نام ها به ترتیب مربوط به دانشگاه فردوسی مشهد ،واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه تهران است.

حجت‌الاسلام فقیهی اضافه کرد: 51 درصد دانشجویان متاهل،17 درصد دختران مجرد،16 درصدپسران مجرد،10درصد کارمندان دانشگاه و 6 درصد اساتید دانشگاهیان در دوره نوزدهم اعزام می شوند؛ بیشترین ثبت نام ها به ترتیب مربوط به استان تهران،خراسان رضوی،اصفهان و کرمان است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار