نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان اعلام شد

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: قرعه کشی متقاضیان هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سامانه عتبات در سایت www.labbayk.ir اعلام شد.

محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد:قرعه کشی متقاضیان هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به صورت اینترنتی انجام شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به لینک مشاهده نتایج قرعه کشی در سایت لبیک و با استفاده از کد ملی و شماره شناسنامه خود از نتایج قرعه کشی با خبر شده و وضعیت خود را مشاهده کنند.

وی ادامه داد: دانشجویانی که اسامی آنها در این دوره اعلام نشده است می توانند خود را به عنوان دانشجویان ذخیره ثبت نام کنند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود:کسانی که به عنوان زائر اصلی و یا ذخیره اعلام شده اند می بایست اقدام به نهایی کردن ثبت نام در سامانه عتبات به آدرسwww.labbayk.ir نمایند.

فقیهی با بیان اینکه در هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان ۱۴ هزار دانشجو به عتبات اعزام می شوند، تصریح کرد: بدیهی است نهایی نشدن ثبت نام تا تاریخ اعلام شده معنای انصراف می باشد و زائران ذخیره جایگزین خواهند شد.

وی یادآورشد: آن دسته از ثبت نام کنندگانی که نامشان به عنوان زائر اصلی یا ذخیره انتخاب نشده، ناامید نباشند و با شرکت در برنامه ها و مسابقات مختلف ستاد به ویژه مسابقات کانال تلگرامی لبیک که در این ایام برگزار می شود، همراه ستاد باشند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار