نتایج مرحله اول و جزئیات مرحله دوم آزمون قضاوت ۹۵ اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

نتایج مرحله اول و جزئیات مرحله دوم (تشریحی) آزمون تصدی منصب قضاء سال۱۳۹۵ اعلام شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، نتایج مرحله اول و جزئیات مرحله دوم (تشریحی) آزمون تصدی منصب قضاء سال۱۳۹۵ اعلام شد.
با عنایت به برگزاری مرحله اول آزمون تصدی امر قضاء سال ۱۳۹۵ در تاریخ ۱۳۹۵/۷/۹ (ویژه داوطلبان دانشگاهی) بدین وسیله زمان اعلام نتایج مرحله اول و جزئیات آزمون تشریحی به شرح زیر اعلام می شود:
الف- اعلام نتایج مرحله اول:
۱٫داوطلبانی که در آزمون تستی موفق به کسب حداقل نمره تراز ۵۰۰۰ شوند، به صورت چند برابر ظرفیت به آزمون تشریحی دعوت خواهند شد.
۲٫ نتایج مرحله اول حداکثر تا پانزدهم آبانماه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. داوطلبان برای مشاهده و پرینت کارنامه، میبایست به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.
ب- جزئیات آزمون تشریحی:
۱٫ آزمون تشریحی در روز جمعه مورخ ۱۳۹۵/۸/۲۸در شهر تهران برگزار خواهد شد.
۲٫مواد امتحانی آزمون تشریحی عبارتند از:
• حقوق مدنی وآیین دادرسی مدنی (جمعاً یک سؤال)
• حقوق تجارت (یک سؤال)
• حقوق جزای عمومی و اختصاصی، آیین دادرسی کیفری (جمعاً دو سؤال)
۳٫ مدت زمان پاسخگویی به سؤالات آزمون تشریحی، حداکثر ۱۸۰ دقیقه است.
۴٫ آوردن هرگونه کتاب، جزوه و چرکنویس در جلسه آزمون ممنوع است. مجموعه قوانین مورد نیاز برای پاسخگویی به سوالات، در ابتدای جلسه، با هزینه ۵۰٫۰۰۰ ریال در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.
۵٫داوطلبان راه یافته به آزمون تشریحی، باید از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۵/۸/۲۵ با مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش كشور نسبت به پرينت كارت شركت در آزمون خود اقدام کنند. زمان و نشانی دقیق محل برگزاری آزمون بر روی کارت مزبور درج خواهد شد.
۶٫نتایج این مرحله از آزمون قضاوت، اوایل بهمن ماه اعلام خواهد شد و از پذیرفته شدگان، بلافاصله، برای شرکت در مصاحبه علمی شفاهی، دعوت به عمل خواهد آمد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار