نتایج مغایرت پذیرفته‌شدگان دانشگاه علمی و کاربردی اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از اعلام نتایج مغایرت پذیرفته‌شدگان مرحله تکمیل ظرفیت مجدد دوره‌های کاردانی و کارشناسی (ناپیوسته) بهمن ماه ۹۸ این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محسن محمدزاده گفت: برخی از مغایرت‌های ثبت شده در سامانه جامع آموزشی هم آوا به اشتباه ثبت شده بود که پس از بررسی، توسط ستاد حذف شده است و از ثبت مجدد این دسته از مغایرت‌ها خودداری به عمل می‌آید.

وی گفت: با توجه به اعلام نتایج مغایرت پذیرفته‌شدگان مرحله تکمیل ظرفیت مجدد دوره‌های کاردانی حرفه‌ای، کاردانی فنی، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی در بهمن‌ماه سال ۹۸، پذیرفته‌شدگان دوره‌های مذکور باید با مراجعه به قسمت دسترسی و انتخاب منوی مغایرت‌های دانشجویان و مشاهده ستون، وضعیت تایید سنجش از نتیجه بررسی مغایرت‌ها مطلع شوند. همچنین با مراجعه به ستون آیا حذف شده است از وضعیت حذف مغایرت‌ها، توسط ستاد مرکزی این دانشگاه اطلاع حاصل کنند.

وی افزود: افرادی که وضعیت قبولی دارند با حفظ سایر شرایط پذیرش دانشگاه جامع علمی کاربردی تا روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه سالجاری، می‌توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد خود در سامانه ذکر شده اقدام کنند.

محمدزاده تصریح کرد: قبولی افرادی که در مرحله مغایرت بررسی مردود شده‌اند کان لم یکن تلقی شده و ثبت نام و ادامه تحصیل آن‌ها، تخلف مراکز آموزشی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: نظر به درخواست‌های متعدد مراکز آموزشی و واحدهای استانی در خصوص تمدید زمان ثبت نام و انتخاب واحد آن دسته از پذیرفته شدگان دوره‌های مذکور که به رغم حضور در کلاس‌ها، بررسی مغایرت شماره شناسنامه و کد ملی آنان در مهلت مقرر توسط واحد استانی مربوط در سامانه جامع آموزشی دانشگاه انجام نشده است یا اقدام لازم پس از تایید واحد استانی توسط مراکز آموزشی صورت نپذیرفته است نیز در مهلت مذکور، امکان ثبت نام و انتخاب واحد برای آن‌ها فراهم شده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار