نتایج نهایی آزمون دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی منتشر شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

نتایج نهایی آزمون دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی منتشر شد

اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون دوره تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) علوم آزمایشگاهی امروز ۱۲ مهر در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون دوره تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) علوم آزمایشگاهی برای اولین بار در راستای اجرای آئین نامه نحوه اجرای تبصره ۲ ماده ۴ قانون اصلاح برخی از مواد قانون مربوط به مقررات دوره پزشکی، دارویی و مواد خوراکی مصوب سال ۱۳۶۷ مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه پنجم مردادماه ۹۶ برگزار شد.

در اولین دوره تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) علوم آزمایشگاهی ۴۳۷ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۶ نفر زن و ۳۵۱ نفر مرد بودند.

تمامی پذیرفته شدگان جهت ثبت نام در روز سه شنبه ۲۵ مهرماه ۹۶ به سایت معاونت آموزشی دانشگاههای مربوطه مراجعه کنند.

عدم مراجعه و ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان در تاریخ مقرر به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد بود. اعلام اسامی پذیرفته شدگان صرفا براساس گزینش علمی بوده و انجام سایر مراحل پذیرش توسط دانشگاه مربوطه انجام می شود.

کسانی که به هر دلیل ثبت نام نکنند و یا پس از ثبت نام در دانشگاه انصراف دهند به مدت یکسال از شرکت در امتحان دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی محروم خواهند شد.

براساس آئین نامه ها و به منظور جلوگیری از تقلب و تخلف در آزمون های ورودی، در صورت اثبات عدم صحت مدارک ارسالی توسط داوطلب و یا هرگونه تقلب در کلیه مراحل آزمون، در هر زمان از تحصیل، از ادامه تحصیل داوطلب ممانعت به عمل آمده و طبق مقررات عمل خواهد شد.

کارنامه و پاسخنامه داوطلبان تا پایان مهرماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل مشاهده خواهد بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار