نتایج پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد+راهنمای ثبت‌نام

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

نتایج دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) سال ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش ایسنا، نتایج دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) سال ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد و پذیرفته شدگان می توانند با مراجعه به سامانه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی sanjesh.iau.ir و دریافت راهنمای ثبت نام از زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام آگاهی یابند.

راهنمای پذیرفته‌شدگان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی

به اطلاع می رساند اعلام نتایج دوره بدون آزمون دکتری تخصصی بر روی سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانیwww.azmoon.org قابل مشاهد است.

پرونده همه پذیرفته‌شدگان دوره دکتری تخصصی سال ۱۳۹۸ جهت احراز صلاحیت‌های عمومی تحت بررسی است، لذا ثبت‌نام و ادامه تحصیل پذیرفته‌شدگان این مرحله منوط به تأیید صلاحیت‌های عمومی ایشان توسط مراجع ذیصلاح خواهد بود.

پذیرفته‌شدگان لازم است مطابق مفاد مندرج در ذیل و با در دست داشتن مدارک لازم در زمان تعیین‌شده به محل‌های دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند.

با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت‌نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت‌های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت است.

مدارک لازم برای ثبت‌نام در دانشگاه آزاد اسلامی

براساس راهنمای منتشرشده مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی؛ اصل مدرک تحصیلی دوره کارشناسی‌ارشد و ریز نمرات با ذکر معدل، اصل شناسنامه عکس‌دار و دو برگ فتوکپی از تمام صفحات آن، شش قطعه عکس ۴×۳ تمام‌رخ که در سال جاری تهیه شده باشد (برای مشمولین ۱۲ قطعه)، اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی، مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران پذیرفته‌شده را مشخص کند (از جمله فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته یا دکتری عمومی یا لغو معافیت تحصیلی دوره‌های مذکور که بیش از یک سال از فراغت از تحصیل فرد نگذشته باشد.)، تکمیل و ارائه فرم‌های درخواست ثبت‌نام و تعهدات مربوط، از مهم‌ترین مدارک لازم برای ثبت‌نام قبول‌شدگان در دانشگاه آزاد اسلامی است.

چنانچه در هر یک از مراحل پذیرش، ثبت‌نام و تحصیل مشخص شود که متقاضی فاقد شرایط مندرج در دفترچه راهنما بوده است ضمن لغو پذیرش مطابق ضوابط با وی برخورد خواهد شد.

زمان و محل ثبت‌نام

پذیرفته‌شدگان نهایی همه رشته‌ها لازم است شخصاً در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۱ و ۱۲ شهریورماه ۹۸ برای ثبت‌نام به واحدهای مربوطه که آدرس و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس sanjesh.iau.ac.ir درج شده است، مراجعه کنند.

همچنین لازم است پذیرفته‌شدگان جهت اطلاع از چگونگی ثبت‌نام ورودی‌های جدید به سایت اینترنتی واحدهای دانشگاهی نیز مراجعه کنند. (آدرس سایت واحدها و مراکز دانشگاهی در سامانه اینترنتی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس https://iau.ac.ir نیز درج شده است).

گفتنی است عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود.

پذیرفته‌شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، تهران‌مرکزی، تهران‌جنوب، تهران شمال، تهران شرق، سنندج، نجف آباد، تبریز، کرج، قم، قزوین، اصفهان (خوراسگان)، شهرری، بروجرد، شیراز و اراک جهت اطلاع از چگونگی و زمان ثبت‌نام به آدرس سایت آن واحدها به شرح ذیل مراجعه کنند.

علوم و تحقیقات به آدرس : www.srbiau.ac.ir

تهران‌مرکزی به آدرس : www.iauctb.ac.ir

تهران‌جنوب به آدرس : www.azad.ac.ir

تهران شمال به آدرس : www.iau-tnb.ac.ir

تهران شرق به آدرس : www.iauet.ac.ir

اصفهان (خوراسگان) به آدرس:www.register.khuisf.ac.ir

نجف‌آباد به آدرس : https://rs.iaun.ac.ir

سنندج به آدرس : www.iausdj.ac.ir

تبریز به آدرس : www.iaut.ac.ir

کرج به آدرس : www.kiau.ac.ir

قم به آدرس : www.qom-iau.ac.ir

قزوین به آدرس : www.qiau.ac.ir

بروجرد به آدرس : www.aiub.ac.ir

شیراز به آدرس : www.iaushiraz.ac.ir

اراک به آدرس : www.iau-arak.ac.ir

یادگار امام خمینی (ره) شهرری به آدرس: www.iausr.ac.ir

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پذیرفته شدگان واحدها و مراکز بین المللی و برون مرزی توجه داشته باشند که (مطابق آئین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی) مجوز انتقال، میهمانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آنها داده نخواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار