نتیجه کنکور سراسری رشته‌های شرایط خاص اعلام شد +فهرست اسامی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ برای کد‌ رشته‌های دارای شرایط خاص اعلام شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر اعلام سازمان سنجش کشور، اطلاعیه اعلام نتیجه نهایی برای آن دسته از متقاضیانی که در زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ برای آن‌ها یکی از کد‌های مربوط به رشته‌های دارای شرایط خاص (شامل ۱۱، ۱۲، ۱۴، ۱۵، ۱۸، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴، ۲۵، ۲۶، ۲۹، ۳۱، ۳۰ و ۳۲) اعلام شده است.

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۱ مهر ماه این سازمان درخصوص آن دسته از متقاضیان آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ که به جای کد قبولی برای آنها کد عدد ۲ رقمی (به شرح جدول ذیل) اعلام شده است و برای انجام مراحل مصاحبه و گزینش رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌های ذیل اقدام کرده اند، به اطلاع می‌رساند با توجه به نتیجه مراحل مصاحبه و یا صلاحیت‌های عمومی افراد از سوی موسسات و یا هیأت‌های مرکزی گزینش ذیربط، اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی این رشته‌ها به شرح ذیل اعلام می‌شود.

قبول‌شدگان لازم است ضمن فراهم کردن مدارک لازم برای ثبت­نام مطابق مدارک اعلام شده در (بند ج) اطلاعیه مورخ  ۳ مهر ماه درخصوص اعلام اسامی پذیرفته­ شدگان رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ مندرج در درگاه اطلاع رسانی این سازمان، برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت ­نام در روز شنبه مورخ  هشتم آبان ماه با واحد آموزش دانشگاه محل قبولی تماس حاصل و هماهنگی کنند. عدم مراجعه به موقع پذیرفته­ شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف از رشته قبولی اعلام شده خواهد بود.

ردیف نام دانشگاه ردیف نام دانشگاه
1 دانشگاه فرهنگيان و تربيت دبير شهيد رجايي كد (11) 9 دانشگاه صداو سيمای کد (23)
2 دانشگاه شاهد کد (12) 10 معارف اسلامی و ارشاد-دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا (ع) کد (24)
3 دانشگاه علوم قضايي کد (14) 11 رشته‌های بورسیه علوم پزشکی ارتش کد (25)
4 مديريت بيمه اكو دانشگاه علامه طباطبايي کد (15) 12 بورسيه نيروي انتظامي کد(26)
5 دانشكده غيرانتفاعي رفاه کد (18) 13 كارداني و کارشناسی فوريتهاي پزشكي کد(29)
6 رشته­‌های بورسیه سپاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) کد (20) 14 دانشکده آموزش عالي تربيت مربي عقيدتي سياسي سپاه- قم کد(30)
7 دانشگاه شهيد مطهري کد (21) 15 دانشگاه جامع امام حسین (ع) کد (31)
8 بورسيه وزارت دفاع کد (22) 16 رشته­‌های کاردانی بهداشت عمومی کد (32)

متقاضیانی که علاوه بر کد‌های اعلام شده در این اطلاعیه دارای کد قبولی ­قبلی نیز بوده‌اند، قبولی قبلی آنان لغو شده و می‌بایست در رشته قبولی جدید ثبت­ نام و ادامه تحصیل داشته باشد. لازم به توضیح است که این افراد برای ثبت ­نام در رشته قبولی جدید نیاز به انصراف از رشته قبولی قبلی ندارند و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد.

اسامی پذیرفته شدگان در رشته ها با شرایط خاص

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار