نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون جذب تصدی منصب قضا اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سازمان سنجش آموزش کشور از زمان پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون تشریحی (مرحله دوم) جذب عمومی تصدی منصب قضا قوه قضائیه سال 1399 خبر داد.

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای از نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا در سال 1399 خبر داد.

نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون 

کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ 28 بهمن بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

متقاضیان‌ شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی و سال تولد) یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. ضمناً لازم است مندرجات برگ راهنمای شرکت در آزمون به دقت مطالعه شود.

همچنین با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در روز پنجشنبه مورخ 30 بهمن 99 از ساعت 8:30 تا 12:00 و 14:00 تا 17:00 با شماره تلفن  36182160 – 026 (واحد رفع نقص کارت در سازمان سنجش آموزش کشور) تماس حاصل بگیرند.

ضمناً آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ یکم اسفند 99 منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار