نحوه احتساب سنوات حق التدریس کمتر از 24 ساعت معلمان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

نحوه احتساب سنوات حق التدریس کمتر از 24 ساعت معلمان

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش نحوه احتساب سنوات حق التدریس کمتر از 24 ساعت معلمان را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سید حسن حسینی با بیان اینکه بیشتر کارهای اداری مراجعه کنندگان ادارات آموزش و پرورش مربوط به حوزه امور اداری می باشد، اظهار داشت: تکریم و احترام به ارباب رجوع یکی از اصول مهمی است که کارکنان اداری باید بدان پایبند باشند.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با عنوان اینکه امور اداری استان اردبیل در تکریم ارباب رجوع بسیار خوب عمل کرده است، تصریح کرد: اطلاع رسانی بموقع بخشنامه ها به ذینفعان جزو اولویت های امور اداری آموزش و پرورش استان ها می باشد و باید در اسرع وقت انجام گیرد.

وی همچنین به هماهنگی کارشناسان امور اداری در اجرای مقررات تاکید و تصریح کرد: در این صورت می توان بطور یکسان مقررات را در سراسر کشور عملیاتی کرد.

حسینی در ادامه به بخشنامه نحوه احتساب سنوات حق التدریس کمتر از 24 ساعت معلمان اشاره کرد و یادآوری نمود: بر اساس این بخشنامه معلمان حق التدریسی که با سمت آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی، مشاور تحصیلی و مراقب سلامت به تدریس اشتغال داشته و به استخدام آموزش و پرورش پذیرفته شده اند و تا زمان لازم الاجرا شدن قانون در وزارت آموزش و پرورش اشتغال داشته اند، مشمول این قانون خواهند بود.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: ایام حق التدریس معلمان مشمول این قانون با ارائه درخواست کتبی، تأیید ایام حق التدریس از سوی ادارات آموزش و پرورش که ابلاغ حق التدریس آنان صادر گردیده و پرداخت کسور بازنشستگی سهم کارمند و دولت به صورت نقد یا پرداخت اقساط توسط ذی نفع به طور کامل، جزو سوابق خدمت و بازنشستگی محسوب می شود.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش وی افزود: صندوق های بازنشستگی پس از دریافت کامل اقساط کسور بازنشستگی، موظف به احتساب سوابق مذکور در بازنشستگی واجدین شرایط می باشند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار