نحوه اطلاع از زمان سفارش کتب درسی جاماندگان/زمان ثبت نام دانش‌آموزان اتباع

دسته ها: اخبار آموزش و پرورش اخبار

نحوه اطلاع از زمان سفارش کتب درسی جاماندگان/زمان ثبت نام دانش‌آموزان اتباع

توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی درباره زمان ثبت نام کتب درسی دانش آموزان اتباع خارجی گفت: باید ثبت نام دانش آموزان اتباع در مدارس قطعی شود، پس از قطعی شدن ثبت نام، سامانه فروش کتب را برای آنها باز می‌کنیم تا بتوانند با وارد کردن «کد اقامت» ثبت نام کنند.

حسین طلایی زواره در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پایان مهلت ثبت نام کتب درسی برای مقاطع تحصیلی دوم تاششم ابتدایی و پیش دانشگاهی در هفته گذشته اظهار کرد: مهلت ثبت نام برای این مقاطع به اتمام رسیده اما اگر دانش آموزی جا مانده باشد می‌تواند پس از باز کردن سامانه تک فروشی کتب اقدام کند و از طریق منوی تک جلدی کتب دوره موردنظرش را انتخاب و سفارش دهد.

وی افزود: البته بیش از 98 درصد دانش آموزان در تاریخ مشخص شده ثبت نام کردند و تعداد بسیار کمی باقی مانده‌اند.

به گفته معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، متقاضیان باید جهت اطلاع از تاریخ بازگشایی سامانه برای ثبت سفارش افراد جامانده، پایان تیرماه به سامانه https://www.irtextbook.com/ مراجعه کنند.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی درباره زمان ثبت نام کتب درسی دانش آموزان اتباع خارجی نیز گفت: باید ثبت نام دانش اموزان اتباع در مدارس قطعی شود، پس از قطعی شدن ثبت نام، سامانه فروش کتب را برای آنها باز می‌کنیم تا بتوانند با وارد کردن «کد اقامت» ثبت نام کنند.

به گزارش ایسنا، ثبت سفارش گروهی و انفرادی کتب درسی پایه اول دوره ابتدایی و ثبت سفارش گروهی و انفرادی کتب پایه یازدهم شاخه فنی و حرفه‌ای نیز 15 تیرماه شروع می‌شود.

اخبار آموزش و پرورش اخبار