نحوه فعالیت در دانشگاه پیام نور بر اساس مصوبه جدید اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

نحوه فعالیت در دانشگاه پیام نور بر اساس مصوبه جدید اعلام شد

معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه پیام نورگفت: طبق مصوبه شورای دانشگاه، از این پس، هر گونه فعالیت در دانشگاه پیام نور باید پاسخگوی مسئله ای از قشر مخاطب ما در جامعه باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، محمد هادی امین ناجی با تاکید بر اینکه فعالیت های علمی، فرهنگی و پژوهشی در دانشگاه پیام نور باید پاسخگوی نیازها و مسائل اجتماعی باشد، گفت: باید تمامی فعالیت های علمی و پژوهشی را در دانشگاه مسئله محور کنیم و با پرداختن به مسائل جامعه، برای آنها راهکار منطقی ارائه دهیم.

وی افزود: حضور تعداد بیشماری از دانشجویان تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل در دانشگاه پیام نور، فرصتی است تا فعالیت های فرهنگی و پژوهشی دانشجویان را متناسب با رشته های تحصیلی آنها و به شکلی هدفمند در جهت رفع مسائل اجتماعی سوق دهیم

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور یادآور شد: یکی از محاسن دانشگاه پیام نور، حضور در عرصه های مختلف است و به همین دلیل این دانشگاه می تواند ضمن انجام فعالیت های پژوهشی در رفع مسائل کشور پیشگام باشد.

وی تاکید کرد: طبق مصوبه شورای دانشگاه، از این پس، هر گونه فعالیت در دانشگاه پیام نور باید پاسخگوی، مسئله ای از قشر مخاطب ما در جامعه باشد.

وی ادامه داد: براساس سیاست های سال ۹۷ این دانشگاه، بهره مندی از توانمندی های یکایک اعضای علمی در حوزه های فرهنگی، دانشجویی و اجتماعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار