نخستین آزمون استخدام سراسری سال آینده، بهار ۹۸ برگزار می شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: امسال استخدام نیروی جدید برای دستگاههای دولتی در ۲ مرحله که ثبت نام یکی از آنها هفته گذشته صورت گرفت، انجام شد و ثبت نام نخستین آزمون سراسری جذب نیرو برای سال آتی نیز، بهار ۹۸ صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا ، جمشید انصاری روز سه شنبه در جریان بازدید از پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهدای پارس آباد مغان به خبرنگاران افزود: در پنج سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار نفر در نهادها و دستگاه های اجرایی جذب و شاغل شده اند.
وی بیان کرد: بر اساس قانون در قبال خروج نیروی انسانی از بدنه دولت، نیروهایی جایگزین آنها می شوند و در طول سال های مختلف بر اساس شرایط تعداد این افراد متغییر و کم و زیاد می باشند.
انصاری با اشاره به آماده افتتاح شدن پروژه بیمارستان شهدای پارس آباد مغان گفت: با تجهیز این بیمارستان اقدام برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز آن صورت خواهد گرفت.
وی بیان کرد: وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی نیاز نیروی انسانی این بیمارستان را به سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کرده و مراحل جذب و استخدام نیروها انجام می گیرد.

** روابط ایران و آذربایجان رو به رشد است
معاون رییس جمهوری همچنین در پاسخ سئوالی در باره روابط ایران و جمهوری آذربایجان و خدمات ارائه شده به شهروندان این کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران از زمان استقلال کشور همسایه، روابط رو به رشدی با آذربایجان دارد و همکاری گسترده ای بین دو طرف در زمینه های سیاسی ، اقتصادی ، فنیف آموزشی و مسایل انسان دوستانه در جریان است.
وی بیان کرد: علاوه بر مناسبات رسمی، ساکنان مناطق مرزی دو کشور ارتباط نزدیکی با هم دارند و هم اکنون نیز خدمات بهداشتی و درمانی و توریستی از سوی ایران برای برادران آذری ارائه می شود.
او تاکید کرد که بر اساس مناسبات و حسن همجواری که بین دو کشور برقرار است از همان سال های استقلال آذربایجان، جمهوری اسلامی ایران خدمات خود بویژه در حوزه های انسان دوستانه را به کشور دوست و همسایه خود ارائه کرده و هر زمان دیگر هم کمکی نیاز باشد از آن دریغ نخواهد کرد.
انصاری با مطلوب خواندن روابط دو کشور گفت: تقویت حسن همجواری و ارتقای هر چه بیشتر مناسبات دوجانبه مورد تاکید مقام های عالی رتبه ایران و آذربایجان می باشد.
به گزارش ایرنا، جمشید انصاری بعنوان نماینده ویژه هیات دولت برای بازدید از استان اردبیل و افتتاح پروژه های دهه فجر روز سه شنبه وارد پاس آباد مغان در شمال اردبیل شد.
پارس آباد مغان در ۲۳۰ کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار