نزدیک‌ترین فراخوان جذب امریه توسط وزارت علوم در سال ۹۹/ نیروهای امریه کجا مشغول می‌شوند؟

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیر دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم گفت: در فراخوان بعدی جذب امریه توسط وزارت علوم، مشمولانی که زمان اعزام آنان اول تیرماه ۹۹ است باید در اول اردیبهشت ۹۹ برای ثبت نام اقدام کنند.

محمد سعید سیف مدیر دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس از برنامه بعدی فراخوان وزارت علوم برای جذب نیروی امریه خبر داد و اظهارداشت: نزدیک‌ترین فراخوان پیش رو مربوط به اعزام های از اول تیرماه است.

وی اظهارداشت: در فراخوان بعدی جذب امریه توسط وزارت علوم مشمولانی که زمان اعزام آنان اول تیرماه ۹۹ است باید در اول فروردین ۹۹ برای ثبت نام اقدام کنند.

 

وی ادامه داد: تاریخ پایان ثبت نام در این فراخوان هجدهم فروردین ماه ۹۹ است و نتایج اولیه پذیرش یا عدم پذیرش درخواست‌ها ۲۶ فروردین‌ماه ۹۹ اعلام خواهد شد.

*نیروهای امریه کجا مشغول می‌شوند؟

سیف یادآور شد:‌ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف به کارگیری نیروهای متخصص با مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علوم و فناوری سراسر کشور و برای بهره‎مندی از خدمات آنان در امور پژوهشی و کار در آزمایشگاه‌ها به تشخیص معاونت پژوهش و فناوری، از مشمولان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار