نسخه جدید اینستاگرام از تصاویر لنداسکیپ و پرتره پشتیبانی می‌کند

دسته ها: اخبار فناوری اخبار

نسخه جدید اینستاگرام در حال حاضر در گوگل پلی برای دستگاه‌های اندرویدی و اپ استور برای دستگاه‌های آی او اس در دسترس است. به این نسخه به‌روزرسانی شده چندین ویژگی جدید اضافه شده است که می‌توانید از آن‌ها استفاده بهینه را ببرید.

به گزارش دیجی رو، از ماه گذشته میلادی دایرکت اینستاگرام در اختیار تمام کاربران قرار گرفت و از آن زمان به بعد توسعه دهندگان سعی در اضافه کردن ویژگی‌های جدید و کاربردی‌تر کردن قابلیت‌های این اپلیکیشن کردند.

بالاخره بعضی از این ویژگیهای جدید دایرکت اینستاگرام رسماً اعلان شد. یکی از ویژگیهای جدید پشتیبانی کردن از تصاویر لنداسکیپ و پرتره است. با استفاده از این ویژگی هنگامی که تصویر یا ویدیو جدیدی را با دوربین متصل شده به دایرکت اینستاگرام می‌گیرید، دیگر احتیاجی به تغییر و ارتقا دادن آن ندارید.

نسخه جدید اینستاگرام از تصاویر لنداسکیپ و پرتره پشتیبانی می‌کند

از دیگر ویژگیهای جدید این نسخه به‌روزرسانی شده استفاده کردن از قابلیت‌های دایرکت می‌باشد؛ کاربران می‌توانند در گفتگوهایشان وب‌سایت‌های مختلفی را با هم به اشتراک بگذارند و حتی در هنگام مکالمه پیش فرضی از وب‌سایت‌های مورد نظر خود را ببینند. به علاوه این ویژگی جدید برای شماره‌های تلفن و آدرس‌ها هم کاربرد دارد.

پشتیبانی از تصاویر لنداسکیپ و پرتره در دسترس کاربران آی او اس با نسخه اینستاگرام 10.22 قرار دارد ولی کاربران اندرویدی برای داشتن این ویژگی جدید کمی باید صبور باشند، اما استفاده از پیام‌های دایرکت اینستاگرام در دسترس هر دو پلتفرم موبایل قرار دارد.

اخبار فناوری اخبار