نسخه دوم گوگل گلس بزودی عرضه میشود ،نسخه سوم در دست برنامه ریزی است

دسته ها: اخبار

پروژه گوگل گلس مدتی است که راه اندازی شده و گوگل با تمام توان خود در حال توسعه این محصول انقلابی و فوق العاده خود است اما اتفاقی که اخیرا افتاده است گوگل اعلام کرده است عرضه تجاری این عینک متوقف شده است و میخواهد روی نسخه بعدی آن کار کند .

 

گوگل گلس یک برنامه‌ی تحقیقاتی است که مربوط به تولید اولیه و ساخت یک نمایشگر سربند (head-mounted display) واقعیت افزوده می‌باشد و توسط گوگل پشتیبانی می‌شود. اگر چه چنین نمایشگرهایی برای واقعیت افزوده، ایده جدیدی نیست، اما توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد. هرچند این یک طرح اولیه است اما از نمایشگرهای سربند طراحی شده قبلی بسیار کوچکتر و باریکتر می‌باشد. اولین پیش‌نمایش از این پروژه یک جفت عینک معمولی را نشان می‌دهد که لنزهایش با یک نمایشگر سربند جایگزین شده‌اند. احتمالاً در طرح‌های آینده، افراد بتوانند این قابلیت را بر روی عینک‌های معمولی خود اضافه کنند.

پروژه عینک بخشی از آزمایشگاه ایکس گوگل در این شرکت می‌باشد، که بر روی تکنولوژی های آینده کار می‌کنند، مانند خودروی بدون سرنشین. این پروژه در گوگل پلاس توسط بابک پرویز، استیو لی و سباستین ترون معرفی شد.

به تازگی شرکت گوگل اعلام کرده است نسخه دوم گوگل گلس که پیش از این وعده داده بود آماده عرضه شدن است و بزودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت همچنین این شرکت خبر از در دست برنامه ریزی و توسعه نسخه سوم گوگل گلس داده است .

 

منبع:Gsmarena

اخبار