نشست بررسی بودجه اشتغال با حضور وزیر کار/ تجمیع نظرات زیرمجموعه‌های وزارت کار

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

نشست بررسی بودجه اشتغال با حضور وزیر کار/ تجمیع نظرات زیرمجموعه‌های وزارت کار

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر که فردا نشست بررسی بودجه اشتغال لایحه سال 97 با حضور وزیر کار برگزار می‌شود، گفت: سعی داریم نظرات زیرمجموعه‌های وزارت کار را به صورت واحد به کمیسیون تلفیق ببریم.

عبدالرضا عزیزی، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که علت اصلی دعوت از وزیر کار به کمیسیون اجتماعی مجلس چیست، اظهار داشت: کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون تخصصی وزارت کار از علی ربیعی دعوت کرد تا درباره ابعاد مختلف بودجه تبادل نظر کنیم تا سازمان‌ها و دستگاه‌های زیرمجموعه‌ وزارت کار به صورت پراکنده نظر ندهند.

وی افزود: با تعاملی که با وزارت کار خواهیم داشت، پیشنهادات به صورت واحد به تصویب کمیسیون اجتماعی و سپس کمیسیون تلفیق برسد تا در صحن علنی مجلس هم مشکلی نباشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین درباره اینکه آیا بودجه سال 97 را یک بودجه بر مبنای اشتغال می‌دانید یا خیر، گفت: هنوز بودجه را مطالعه نکرده‌ام و تقریبا 45 روز تا صحن علنی مجلس فرصت هست و تا قبل از آن نشست‌‌های هماهنگی با وزیر کار پیرامون برنامه‌های اشتغالی برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس فردا با محوریت بررسی بودجه اشتغالی وزارت کار با علی ربیعی و معاونانش جلسه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، دولت پیش‌بینی کرده تا 17.4 هزار میلیارد تومان از محل افزایش قیمت حامل‌های انرژی این رقم را برای توسعه اشتغال روستایی و شهری هزینه کند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار