نظارت مرحله ای بر طرح های توسعه اشتغال روستایی/پرداخت تسهیلات فراگیر برای اشتغال زایی در روستاها

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

نظارت مرحله ای بر طرح های توسعه اشتغال روستایی/پرداخت تسهیلات فراگیر برای اشتغال زایی در روستاها

رییس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس با بیان اینکه نظارت بر اجرای دقیق طرح ها و پروژه های اشتغال زایی روستایی در دستور کار قرار بگیرد،گفت: نظارت مرحله ای بر طرح های توسعه اشتغال روستایی در اولویت است.

غلامرضا کاتب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره جلسه امروز فراکسیون تولید و اشتغال مجلس در سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: در نشست امروز، مدیر عامل 4 بانک با حضور نوبخت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمینه پرداخت تسهیلات 1/5میلیارد دلار که مصوبه مجلس شورای اسلامی است گزارشاتی را ارائه دادند.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این جلسه بر نظارت بر اجرای دقیق طرحها و پروژه های اشتغال زایی روستایی تاکید داشتند و خواستار نظارت مرحله ای بر طرح های توسعه اشتغال شدند.

نماینده مردم گرمسار در مجلس گفت: یکسان سازی سیستم بانکی در طرح اشتغال روستایی برمبنای دستور العمل وزارت تعاون وکار و رفاه اجتماعی مورد تاکید قرار گرفت و این در حالی است که در چند ماه اخیر یارانه تسهیلات فراگیر توسط بانکها تعطیل شده اما در این جلسه مقرر شد که همچون سال گذشته یارانه‌ای برای پرداخت تسهیلات فراگیر با در نظر گرفتن اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه عملیاتی شود.

رییس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس یادآور شد: بسیاری از طرح ها اشتغال روستایی در ماه های آینده به بهره برداری می رسد و زمانی که بهره برداری برسد، بزرگترین چالش ما فروش محصولات است بنابراین در این جلسه مقرر شد که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بازاریابی و فروش محصولات اقدام کند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار