نمایش «چ» و «شیار 143» در آخر هفته تلویزیون

دسته ها: اخبار

شبکه یک

امشب: ردپا، ساعت 22

فردا: چ، ساعت 16

به گزارش روابطعمومی سیما، فیلم سینمایی «ردپا» به کارگردانی سیلوین وایت، امشب ساعت 22 از شبکه یک پخش میشود. ژرارد دوپاردیو و جوی استار در این فیلم بازی کردهاند.

فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا نیز فردا ساعت 16 به نمایش درمیآید. فریبرز عربنیا، بابک حمیدیان، مهدی سلطانی، سعید راد و مریلا زارعی در این فیلم هنرنمایی کردهاند.

شبکه دو

امروز: ویکی و مردان پر زور، ساعت 9 / عیالوار، ساعت 23

فردا: بچهنشو، ساعت 9 / کلارا و بچه خرس، ساعت 17 و 30 دقیقه / در دره خدایان، ساعت 23

فیلم سینمایی «ویکی و مردان پر زور» به کارگردانی مایکل هاربیگ، امروز ساعت 9 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو به مخاطبان ارائه میشود.

در ادامه نیز فیلم سینمایی «عیالوار» به کارگردانی پرویز صبری، ساعت 23 پخش میشود. زندهیاد جمشید اسماعیلخانی، گوهر خیراندیش، اسماعیل داورفر، مرتضی ضرابی در عیالوار ایفای نقش میکنند.

فردا ساعت 9 فیلم سینمایی «بچه نشو» به کارگردانی درویش علیپور در قالب برنامه «سینما صبحانه» به روی آنتن میرود. در همین روز، فیلم سینمایی «کلارا و بچه خرس» به کارگردانی توبیاس اینش، ساعت 17 و 30 دقیقه پخش خواهد شد.فیلم سینمایی «در دره خدایان» به کارگردانی پاول هگیس نیز ساعت 23 نمایش داده میشود.

شبکه سه

امروز: مرگ در میزند، ساعت 11

فردا: قلدرها، ساعت یک/ دامافکن، ساعت 11 و 30 دقیقه/ شیار 143، ساعت 15 و 50 دقیقه

فیلم سینمایی «مرگ در میزند» به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی، ساعت11 امروز از شبکه سه در معرض دید علاقهمندان قرار میگیرد. داریوش اسد زاده، کورش تهامی، ناصر گیتی جاه و گلاره عباسی در این محصول 1390 سیمافیلم به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی، ایفای نقش کردهاند.

ساعت یک بامداد فردا نیز فیلم سینمایی «قلدرها» به کارگردانی میمی لِدر پخش میشود. مورگان فریمن و آنتونیو باندراس بازیگران قلدرها هستند. این فیلم سینمایی با ژانر اکشن محصول مشترک آمریکا و آلمان در سال 2009 است. در همین روز ساعت 11 و 30 دقیقه فیلم سینمایی «دام افکن» به کارگردانی جون آمیل به نمایش درمیآید. کاترین زتا جونز، شون کانری و وینگ رامز در این فیلم محصول مشترک 1999، آمریکا، انگلیس و آلمان به ایفای نقش میپردازند. ساعت 15 و 50 دقیقه نیز فیلم سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار پخش خواهد شد. مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی و جواد عزتی در شیار 143 هنرنمایی کردهاند.

شبکه چهار

امروز: روز هفدهم، ساعت 15 و 30 دقیقه

فردا: وکیل مدافع خشمگین، ساعت 20 و 30 دقیقه

فیلم سینمایی «روز هفدهم» به کارگردانی محمدحسین حقیقی، ساعت 15 و 30 دقیقه امروز از شبکه چهارسیما پخش میشود. سیروس گرجستانی، امیرحسین صدیق و شهره سلطانی در این فیلم ایفای نقش کردهاند.

فردا ساعت 20 و 30 دقیقه فیلم سینمایی «وکیل مدافع خشمگین» به کارگردانی پائول ایکافمن در قالب برنامه «سینما 4» نمایش داده میشود.جسیکا کاپشاو و جرمی راچفورد در این فیلم به ایفای نقش پرداختهاند.

شبکه پنج

فردا: گروگان خانه درختی، ساعت 9/ خانهای از امید، ساعت 13 و 30 دقیقه

انیمیشن «گروگان خانه درختی» به کارگردانی سین مک نامارا، فردا ساعت 9 صبح در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه پنج روی آنتن میرود.در همین روز فیلم سینمایی «خانهای از امید» به کارگردانی دیوید اس کس ساعت 13 و 30 دقیقه به مخاطبان ارائه میشود.

شبکه شما

امشب: ساغر، ساعت 23

فردا: تاوان، ساعت 13 و 30 دقیقه

این شبکه ساعت 23 امشب فیلم تلویزیونی «ساغر» به کارگردانی سعید پورشعبانی را برای مخاطبانش تدارک دیده است.

علیاصغر هندی، رضا مولایی، سمیرا حسینی و شهرام عبدلی در این فیلم نقشآفرینی کردهاند.

فیلم تلویزیونی «تاوان» به کارگردانی کاظم معصومی نیز فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش میشود.

سعید نیکپور، بهاره افشاری، نیما شاهرخ شاهی و پوریا پورسرخ در تاوان بازی کردهاند.

شبکه پویا

انیمیشن «فصل شکار» به کارگردانی جیل کالتون، راگر آلرز و آنتونی استاچ، امروز ساعت 21 از شبکـه پویا پخش خواهد شد. همچنین انیمیشن «خوش قدم» فردا ساعت 21 از شبکه پویا در معرض دید علاقهمندان قرار میگیرد.

شبکه نمایش

فیلمهای سینمایی و تلویزیونی «سابو وزنبورها»، «سایههای خورشید»، «ماه من» و «سرنوشت یک مبارز» و «ماموریت غیر ممکن سامورایی» فردا ساعت 12،15، 17،20 و 23 پخش میشود.

اخبار