نهادها با همکاری بین بخشی باید مشکلات مردم مناطق محروم را حل کنند

دسته ها: اخبار

جلسه هماهنگی حل مشکلات فاضلاب منطقه کوی آل صافی و کوی رمضان در محل شرکت آب و فاضلاب اهواز برگزار شد.

ارسلان شهنی شهردار منطقه هفت با اشاره به این که نهادهای خدماتی وظیفه دارند با همکاری بین بخشی و مشترک ، معضلات و مشکلات مردم مناطق محروم را حل کنند، ضمن درخواست از شرکت آب و فاضلاب مبنی بر تعویض لوله ها یا احداث مسیرهای جدید جهت فاضلاب، آمادگی شهرداری منطقه را برای در اختیار گذاشتن امکانات و توانایی خود جهت رفع معضلات موجود بیان نمودند.

وی با تأکید بر ضرورت تعامل با دستگاه‌های خدمات رسانی همچون شرکت آب و فاضلاب ، خاطرنشان کرد: تعامل شهرداری با شرکت آب و فاضلاب از ضروریات است.

وی همچنین بر ضرورت اهتمام و توجه به مشکلات مناطق محروم تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه موسوی شهردار کلان شهر اهواز راهبرد مهم شهرداری اهواز در سال 94 را تسریع و گسترش خدمات رسانی به مردم و رفع محرومیت از چهره مناطق محروم و افزایش رضایتمندی شهروندان و اجرای پروژه های زیر ساختی و ماندگار، نامیدند ،لذا تلاش در این راستا هدف عمده شهرداری می باشد.

براتی مدیر عامل شرکت آبفا نیز با استقبال از همکاری شهرداری، ضمن بررسی مشکلات موجود، راه حل های مختلف را بیان نمود که در نهایت تصمیم بر این شد که معاونین شهرداری و آب و فاضلاب حداکثر تا یکشنبه آینده ضمن بررسی راه حل های اجرایی ، روش های نهایی اجرای کار و برآورد هزینه لازم جهت شروع فرایند انجام کار را به مدیران ارائه نمایند.

شهنی در پایان افزود: امید است با همکاری مشترک بین شرکت آبفا و شهرداری منطقه هفت گام مهمی برای اصلاح مشکلات فاضلاب در مناطق محروم شهر اهواز برداشته شود.

اخبار