هدفمندسازی پایان نامه ها برنامه وزارت علوم در سال ۹۶

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

هدفمندسازی پایان نامه ها برنامه وزارت علوم در سال ۹۶

معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در سال جدید موضوع هدفمندسازی پایان نامه های دانشجویان از برنامه ها و اولویتهای این وزارتخانه بشمار می رود.

به گزارش مهر، وحید احمدی گفت: هدفمندسازی پایان نامه های دانشجویان موضوعی نیست که صرفا با ابلاغ بخشنامه و دستورالعمل محقق شود بلکه یک فرآیند است.

وی با بیان اینکه فرآیند هدفمندسازی پایان نامه های دانشجویی از دو سال گذشته در وزارت علوم دنبال شده است، افزود: در سال جدید نیز این موضوع از برنامه های وزارت علوم بشمار می رود.

معاون پژوهشی وزارت علوم خاطر نشان کرد: درحال حاضر حدود یک میلیون دانشجوی تحصیلات تکمیلی در کشور وجود دارد که اگر برای این افراد پروژه های پژوهشی مشخص تعریف شود قادر خواهیم بود به اولویت هدفمندسازی پایان نامه های دانشجویی دست یابیم.

احمدی اظهار داشت: برای هدفمندسازی پایان نامه های دانشجویان ابزارهایی مانند ارتباط با صنعت، اولویت بندی نیازهای کشور و ایجاد شبکه ارتباطات داخلی نیاز است.

معاون پژوهشی وزارت علوم افزود: برای تحقق هدفمندسازی پایان نامه دانشجویی در مراکز صنعتی نیز در قالب ایجاد ارتباطات داخلی انگیزه لازم برای همکاری با دانشگاه های کشور ایجاد شده است

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار