هزینه ثبت نام ناموفق 14 هزار داوطلب آزمون استخدامی مسترد می شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

هزینه ثبت نام ناموفق 14 هزار داوطلب آزمون استخدامی مسترد می شود

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از بازگشت مبلغ واریزی 14 هزار داوطلب ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی که موفق به تکمیل ثبت نام نشده اند، خبرداد.
سید عزیز آشنا روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مبلغ واریزی هر داوطلب 36 هزار و 500 تومان است، افزود: برخی داوطلبان فقط رمز ثبت نام را دریافت کرده و موفق به تکمیل ثبت نام و دریافت کد رهگیری نشدند.
به گزارش ایرنا ، امروز برخی داوطلبان ششمین آزمون استخدامی کشور که در فرآیند ثبت نام آزمون به دلایلی چون اشکالات سایت و عدم تطابق مدرک تحصیلی و عنوان شغلی از تکمیل ثبت نام بازمانده بودند، پیامکی مبنی بر استرداد مبلغ واریزی دریافت کردند.
در این پیامک آمده است: داوطلب گرامی شرکت در ششمین امتحان مشترک فراگیر استخدامی، جهت بازگشت هزینه توکن های مصرف نشده، از ٢٣ تا ٣٠ بهمن ماه 1397 می توانید به سایت www.hrtc.ir مراجعه کنید.
مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در باره این پیامک توضیح داد: تمامی افرادی که رمز نخست را دریافت کرده و به دلیل عدم تطابق عنوان شغلی و مدرک تحصیلی یا محدودیت های سنی موفق به تکمیل ثبت نام نشده اند، امکان دریافت هزینه ثبت نام را خواهند داشت.
وی تصریح کرد : در حال حاضر لیست افرادی که موفق به ثبت نام نشده اند به همراه شماره تلفن و کد ملی آنها موجود است ، این افراد باید از امروز وارد سامانه شده و با وارد کردن اطلاعات خود، جهت بازگشت هزینه رمزهای مصرف نشده اقدام کنند.
وی افزود: ملاک شناسایی کد ملی و شماره تلفن همراه است. افراد باید پس از ورود به سایت در مدت تعیین شده اطلاعات خود را شامل شماره همراه، کد ملی و شماره شبای حساب را وارد کنند. سپس لیست به بانک ارسال شده و افراد هزینه پرداخت شده را دریافت می کنند.
آشنا همچنین از توزیع کارت های ششمین آزمون استخدامی کشور از روز 13 اسفند ماه امسال خبر داد و گفت: تا زمان باقی مانده داوطلبان به سایت www.hrtc.ir مراجعه و اطلاعات تازه در باره این آزمون را تنها از طریق این سایت دریافت کنند.
ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی، 17 اسفندماه امسال برگزار و بیش از 4 هزار نفر در آزمون استخدامی کشور پذیرفته می شوند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار