هزینه عتبات دانشجویی از اول شهریور افزایش می یابد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ستاد عمره و عتبات دانشجویان در اطلاعیه ای اعلام کرد: باتوجه به اعلام سازمان حج و زیارت مبنی بر افزایش بهای بلیط پرواز، هزینه کاروان های هوایی عتبات از اول شهریور ۹۸ افزایش می یابد.

به گزارش روز شنبه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، در اطلاعیه این ستاد آمده است: بر اساس دستور العمل صادره، نرخ جدید سفر به عتبات عالیات از اول شهریور جاری اجرایی می شود و حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است.

بر اساس این اطلاعیه، هزینه تعیین شده از ایستگاه پروازی تهران سه میلیون و ۸۹۰ هزار تومان تعیین شده است، همچنین هزینه کاروان های زمینی تغییری نکرده است.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: میزان وام برای سفرهای هوایی سه میلیون تومان است و افزایش پیدا نمی کند.

ستاد عتبات دانشجویان یادآور شد: برنامه‌ریزی برای این دوره از عتبات دانشگاهیان از ۱۸ خرداد آغاز شد و ثبت نام دانشگاهیان برای اعزام به عتبات تا ۲۷ خردادماه ادامه داشت.

این ستاد در این اطلاعیه خاطرنشان کرد: با توجه به کثرت مشتاقان زیارت، ۳۰ خرداد قرعه کشی بین ثبت نام کنندگان انجام شد که در نتیجه آن برای اعزام دانشگاهیان به عتبات ۳۵۰ کاروان برنامه‌ریزی و زمینه سفر ۱۳ هزار نفر از دانشگاهیان فراهم شد.

براساس این اطلاعیه از این تعداد ۲۶۸ کاروان به صورت هوایی و ۸۲ کاروان به صورت زمینی اعزام می‌شوند که عملیات اجرایی اعزام دانشگاهیان به عتبات از ۲۷ تیرماه آغاز شده است  و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام حجت الاسلام مرتضی مطهری رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از ۲۷ تیرماه تا به امروز ۶۳ کاروان دانشجویی به عتبات اعزام شده اند.

هزینه سفر عتبات دانشجویان تا کنون سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار