هشدار وزارت کار درباره انتشار آگهی‌های جعلی اخذتسهیلات اشتغالزایی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای نسبت به انتشار آگهی های جعلی اخذ تسهیلات اشتغالزایی با نرخ سود پایین به نام این وزارتخانه هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال این وزارتخانه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برخی از افراد سودجو با استفاده از نیاز مردم و جلب اعتماد آنها با انتشار آگهی‌های جعلی و با عناوینی همچون اخذ تسهیلات اشتغالزایی با نرخ سود کم به نام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وعده‌های دروغین به دنبال جذب مشتری، اخاذی، کلاهبرداری و سو استفاده از هموطنان هستند.

بر اساس اعلام معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال، حمایت از متقاضیان طرح‌های سرمایه گذاری به منظور توسعه کسب و کار فقط از طریق سامانه کارا که تنها سامانه رسمی و قانونی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است امکان پذیر بوده و درخواست متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه از طریق دستگاه‌های اجرایی ذیربط در شهرستان‌ها و استان‌ها و کمیته فنی و مؤسسات عامل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، موضوع را از ساعت ۹ صبح الی ۱۴ به دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال به شماره ۰۲۱۶۴۴۹۲۸۱۰ اطلاع دهند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار