هفتمین فراخوان پذیرش سرباز امریه پژوهش‌یار اعلام شد

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

پایگاه اینترنتی جذب نیروی امریه وزارت علوم به نشانی www.amriye.msrt.ir با انتشار فراخوانی برای هفتمین بار، تاریخ آغاز ثبت نام را برای جذب سرباز امریه پژوهش یار اعلام کرد.

به گزارش وزارت علوم، با هدف به کارگیری نیروهای متخصص با مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور جهت بهره‎مندی از خدمات آنان در امور پژوهشی و کار در آزمایشگاه‌ها به تشخیص معاونت پژوهش و فناوری از مشمولان واجد شرایط دعوت به همکاری می کند.

پایگاه اینترنتی جذب نیروی امریه وزارت علوم به نشانی www.amriye.msrt.ir با انتشار فراخوانی برای هفتمین بار، تاریخ آغاز ثبت نام نسبت به جذب سرباز امریه پژوهش یار در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را اعلام کرد.

بر اساس این فراخوان به‌منظور ایجاد فرصت برابر و رعایت عدالت برای تمامی مشمولان وظیفه و دانش‌آموختگانی که تمایل به گذراندن دوره سربازی خود در قالب نیروی پژوهش یار امریه را دارند با داشتن برگه اعزام با تاریخ یکم دی ماه 99 می‌توانند جهت اطلاع از اعلام نیاز استان‌ها، شرایط جذب و مدارک مورد نیاز از تاریخ ۱ مهرماه ۱۳۹۹ لغایت ۱۸ مهرماه ۱۳۹۹ نسبت به ثبت نام در سایت امریه وزارت علوم اقدام کنند. نتایج اولیه این ثبت نام جهت تایید یا رد درخواست در تاریخ ۲۶ مهرماه ۱۳۹۹ اعلام خواهد شد.

تاریخ اعلام نیاز دانشگاه‌ها برای این دوره، ۱۰ لغایت ۲۷ شهریورماه بوده و تاریخ ثبت نام متقاضیان نیز از روز نخست مهرماه لغایت ۱۸ مهرماه ۱۳۹۹ است. همچنین اعلام نتایج اولیه نیز ۲۶ مهرماه ۱۳۹۹ خواهد بود.

گفتنی است متقاضیانی که تمایل به گذراندن خدمت سربازی خود در قالب امریه را دارند بایستی در تاریخ مقرر شده نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک اعلام شده در سایت امریه وزارت علوم و تکمیل فرم‌های پیوستی اقدام تا درخواست این دانش‌آموختگان بر اساس دارا بودن صلاحیت عمومی جذب در دستگاه‌های دولتی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پس از کسب امتیاز لازم در مصاحبه تشخیص توانایی کار در آزمایشگاه و امور پژوهشی بررسی و از طریق پنل ثبت نام متقاضی نتایج اعلام خواهد شد.

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.