همايش بزرگ كودكان اهوازي در روز زمين پاك

دسته ها: اخبار

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري اهواز گفت: همايش بزرگ كودكان به مناسبت روزجهاني زمين با هنرمندي گروه هاي كودك استاني و كشوري مانند عمو پورنگ و گروهش به آموزش هدفمند مفاهيم محيط زيست و زمين پاك، جلوگيري از آلودگي شهر و رودخانه كارون اختصاص يافت.

امير آهن جان افزود: اين همايش كه در آن بيش از ٤٠٠٠ كودك گردهم آمده بودند جشني بود كه نويد از نسلي آشنا به مفاهيم شهروندي مي داد.

او، ضمن یادآوری این نکته که اين همايش در طرح غنچه هاي شهر اجرا مي شود و مكملي براي كارگاه هاي آموزشي برگزار شده در مهدهاي كودك است، افزود: در اين كارگاهها با معرفي  مشاغل شهرداري،  مفاهيم آموزشي در قالب هايي جذاب و شاد به كودكان ارايه مي شود.

آهن جان راهبرد اساسي در اموزش شهروندي را انتقال اموزش هاي مناسب به سنين پايه معرفي كرد و اظهار داشت: مهمترين مساله هدفگذاري و توليد محتوا و آموزش هاي مناسب با رده هاي سني و اقشار مختلف در جامعه است. به همين دليل تلاش ميشود از ابزارهاي مختلف در ارايه آموزش هاي شهروندي استفاده شود.

گفتني است ، طرح غنچه هاي شهر توسط مديريت آموزش شهروندي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي  در مهدهاي كودك شهر اهواز برگزار مي گردد و بيش از ٧٠ مهدكودك را تحت پوشش قرارداده است.

اخبار