همه درس‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان مجازی ارائه می‌شوند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای خوزستان گفت: در ترم جدید درس‌های تئوری مانند ترم گذشته به صورت مجازی و درس‌های عملی نیز در کارگاه‌ و آزمایشگاه از طریق شبیه‌سازی به صورت مجازی ارائه می‌شوند.

سیدبهزاد علوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از ۲۲ شهریور و همزمان با سایر دانشگاه‌ها، اظهار کرد: اکنون در حال ساماندهی کلاس‌ها برای نیم‌سال اول هستیم اما با توجه به اینکه نتایج قبول‌شدگان اخیرا اعلام شد، در حال انجام ثبت‌نام دانشجویان جدید الورود هستیم.

وی با بیان اینکه فعلا همه کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شوند، افزود: درس‌های عملی نیز تحت عنوان کارگاه‌های مجازی طراحی شده‌اند، به این صورت که این درس‌ها در کارگاه‌ و آزمایشگاه‌ از طریق شبیه‌سازی به صورت مجازی ارائه می‌شوند. درس‌های تئوری نیز مانند ترم گذشته به صورت مجازی ارائه می‌شوند.

رئیس دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای خوزستان بیان کرد: چنانچه ستاد مدیریت کرونای استان مجوز برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری را صادر کند، دانشجویان جدید مدت کوتاهی در دانشگاه حضور پیدا خواهند کرد.

علوی با بیان اینکه همه درس‌ها چه تئوری و چه عملی، مجازی ارائه خواهند شد، گفت: بازگشایی دانشگاه نیازمند بازگشایی خوابگاه است که در این صورت احتمال شیوع بیماری بیشتر خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار