همه مدارس شوش در روز شنبه تعطیل است

دسته ها: اخبار استان اخبار

مدیر آموزش‌و‌پرورش شوش از تعطیلی همه مدارس این شهرستان در روز شنبه، 29 آبان‌ماه با تصمیم فرماندار برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به زوار اربعین خبر داد.

مجتبی دیناروند ‌با اعلام این خبر اظهار کرد: به دلیل حجم بالای زائران اربعین که گویا امسال تعداد زوار بسیار بیشتر از سال‌های گذشته است، طی رایزنی‌ها با فرماندار قرار بر این شد که مدارس در روز شنبه، 29 آبان‌ماه تعطیل شوند که از هر نظر برای خدمات رسانی به زائران آماده باشیم و بتوانیم آن تعداد از زائرانی را که روز قبل از اربعین در شوش حضور پیدا می‌کنند، اسکان دهیم.

وی با بیان اینکه شهرستان شوش هرساله برای برگزاری مراسم اربعین پذیرای تعداد زیادی از زوار است و در روز اربعین نیز مراسم‌های بسیار گسترده‌ای در این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: 40 باب از مدارس از امروز برای اسکان زائران آماده‌سازی خواهند شد، زیرا تعدادی از زائران روز قبل از اربعین از روستاها و شهرهای اطراف پیاده به سمت شوش حرکت می‌کنند تا در مراسم روز اربعین در حرم حضرت دانیال نبی(ع) شرکت کنند.

مدیر آموزش‌و‌پرورش شوش تصریح کرد: همچنین شوش مسیر تردد تعدادی از زائران اربعین از مرز چذابه است و با توجه به فعال بودن این مرز و عبور زائران، این تمهیدات اندیشیده شد تا از نظر خدمات‌رسانی به زوار مشکلی وجود نداشته باشد.

اخبار استان اخبار