وام دانشجویی دانشگاه پیام نوربیش از 2 برابر می شود/امضاء تفاهم نامه بایک بانک جدید

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

وام دانشجویی دانشگاه پیام نوربیش از 2 برابر می شود/امضاء تفاهم نامه بایک بانک جدید

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه هفته آینده برای تسهیل وام دانشجویی با یک بانک تفاهم نامه امضاء خواهیم کرد گفت: در سال تحصیلی جدید وام دانشجویی بیش از 2 برابرافزایش خواهد داشت.

محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اهمیت وام شهریه دانشجویی گفت: هفته آینده  برای تسهیل  وام شهریه دانشجویی با یک بانک جدید تفاهم نامه امضاء خواهیم کرد و همچنین در سال تحصیلی جدید وام دانشجویی این دانشگاه بیش از 2 برابرافزایش خواهد داشت.

وی از تشکیل مجمع خیرین خبر داد و گفت: یکی از کارهای خوب این دانشگاه تشکیل مجمع خیرین است که از دانشجویان بی بضاعت حمایت می کند این موضوع در حالی است سال گذشته 400 میلیارد تومان دانشجویان با کمترین کارمزد از بانک های طرف قرار داد ما وام دریافت کرده اند و باید بگویم امسال در سال تحصیلی جدید وام دانشجویی افزایش 2 برابری خواهد داشت.

زمانی ادامه داد: اگرهمه دانشگاه ها معیار فعالیت وحرکت علمی خود را به مقوله رونق تولید اختصاص دهند به عقیده من نیمی از راه رسیدن به دانشگاه نسل سوم را پشت سر خواهند گذاشت چراکه  نتایج عمده فعالیت های مراکز علمی و دانشگاه ها نه تنها برای خودشان بلکه برای عموم جامعه نیز ملموس خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به وجود 49هسته نوآور در فعالیت 10 مرکز نوآوری گفت : کیفیت و سرعت فعالیت های علمی و پژوهشی این دانشگاه با عملکرد مطلوب22 مرکز رشد و 120 هسته فناور و همچنین راه اندازی 39 کارگاه آموزشی در ترویج کارآفرینی افزایش یافته است.

زمانی ادامه داد: یکی از گام های مثبت دانشگاه پیام نور  برای افزایش مهارت آموزی دانشجویان انعقاد تفاهم نامه های  مختلف و متنوع با نهادهایی مانند : سازمان آموزش فنی و حرفه ای و کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران است.

وی در پایان با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم دانشگاه پیام نور رسیدن به دانشگاه نسل سوم است، افزود: گام های خوبی را در حوزه های مهارتی، کارآفرینی و علمی و پژوهشی برداشته ایم که در آینده ای نزدیک نتایج آن می تواند در کمک به نیاز های اساسی کشور موثر باشد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار