وام ویژه شهریه برای دانشجویان پیام نور/ اساتید وام 200میلیونی مسکن می گیرند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیر عامل بانک صادرات ایران گفت: امسال اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور تسهیلات خرید مسکن به مبلغ 200 میلیون تومان با بازپرداخت 10 ماهه دریافت می کنند.

حجت‌الله صیدی مدیر عامل بانک صادرات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه مهمترین بخش در توسعه ، مقوله آموزش است، گفت: بانک صادرات در طول زمان فعالیت خود در توسعه کشور نقش‌آفرینی کرده و برای رونق تولید گام های خوبی برداشته است، یکی از گام‌هایی که بانک صادرات در تعالی آموزش عالی برداشته، رفع بخشی از بار مالی کارکنان و اساتید دانشگاهی است به طوری که  تعداد زیادی از اساتید و اعضای هیأت علمی می‌توانند تسهیلات خوبی را برای کمک خرید مسکن دریافت کنند.

* وام مسکن ۲۰۰ میلیونی برای اعضای هیأت علمی پیام نور

وی افزود: یکی از گام‌هایی که بانک صادرات در تعالی آموزش عالی برداشته ، رفع بخشی از بار مالی  اساتید دانشگاهی است به طوری که  تعداد زیادی از اساتید و اعضای هیأت علمی می‌توانند تسهیلات خوبی را برای کمک خرید مسکن  به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۰ ماهه دریافت کنند.

صیدی اضافه کرد: امسال قشر عظیمی از کارکنان دانشگاهی می‌توانند تحصیلات مختلفی را از بانک دریافت کنند به طوری که این افراد می توانند تسهیلاتی را با نرخ ترجیحی ۱۳ درصد و تا سقف ۵۰ میلیون تومان دریافت کنند.

* میزان پرداخت وام دانشجویی در بانک صادرات

مدیر عامل بانک صادرات ایران گفت: این بانک تسهیلات ویژه ای را برای پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور در نظر گرفته است، به طوری که برای مقطع کارشناسی ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وام می دهد و برای کارشناسی ارشد ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در برای مقطع دکتری هم ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تسهیلات پرداخت می شود.

صدورکارت بانکی ویژه دانشگاهیان

وی در پایان گفت: بانک صادرات ایران برای خانواده بزرگ دانشگاه پیام‌نور کارت‌های بانکی ویژه‌ای را صادر می‌کندکه به غیر از استفاده عمومی آنها بتوانند استفاده اختصاصی داشته باشند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار