واگذاری آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی به دانشگاه‌ها

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیی تخصصی (فلوشیپ) به دانشگاه‌ها واگذار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مرکز سنجش آموزش پزشکی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد : با استعانت از پروردگار متعال و ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی( فلوشیپ) به اطلاع می‌رساند با توجه به شیوع جهانی بیماری ناشی از ویروس کرونا که مهم‌ترین راه غلبه بر ویروس، قطع زنجیره انتقال آن است، در راستای کاهش مراجعات غیرضروری و غیرمرتبط باتوجه به رای صادره در نود و دومین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی تاریخ ۷ تیرماه ۹۹، با توجه به پاندمی کووید ۱۹‏، آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی( فلوشیپ) در سال جاری مطابق با قوانین سال قبل( ۱۳۹۸) و به صورت دانشگاهی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است هیچ گونه تغییری در رفرانس اعلام شده آزمون صورت نخواهد پذیرفت . منابع به صورت یکسان در کلیه دانشگاه‌های علوم پزشکی مرجع طراحی سؤالات خواهد بود.

همچنین پیرو اطلاعیه واگذاری آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی ( فلوشیپ) به دانشگاه‌ها، با توجه به تغییر در نحوه برگزاری آزمون و رعایت حق انتخاب داوطلبان‏، سایت مرکز سنجش و پذیرش برای ویرایش ثبت نام از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۱۵ تیر ماه تا ساعت ۲۴روز پنجشنبه ۱۹ تیرماه باز می‌گردد.

نتیجه بررسی مدارک مرحله اول آزمون‌های مذکور از روز یکشنبه ۱۵ تیرماه تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۹ تیرماه از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی با وارد کردن کد رهگیری قابل مشاهده است از این رو ازکلیه شرکت کنندگان که دارای نقص مدرک هستند ، می‌توانند نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار