وجود 3 هزار معلم حق التدریسی در خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار آموزش و پرورش اخبار

وجود 3 هزار معلم حق التدریسی در خوزستان

معاون ابتدایی آموزش و پروش خوزستان با اشاره به وجود سه هزار آموزش حق التدریسی در آموزش و پرورش توضیح داد: بعضی از معلمان بدون گذراندن دوره های آموزشی به بدنه آموزش و پرورش وارد شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس اردشیر شجاعی پیش از ظهر امروز، در جلسه شورای آموزش و پروش استان خوزستان اظهار کرد: در مقطع ابتدایی سه اولویت مهم پیش دبستانی، انسداد مبادی بی سوادی و کیفیت بخشی به فرآیند آموزش با محوریت، دانش آموزان، آموزگاران، مدیران و اولیاء دانش آموزان وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت بیش از 234 هزار نفر از دانش آموزان خوزستان در طرح های مختلف تصریح کرد: پیگیری وضعیت آموزش، دانش آموزان ، جشنواره الگوهای نمونه تدریس، جشنواره برای معلمان چندپایه، جشنواره سالانه مدیران و معاونان از جمله این طرح‌ها است.

معاون ابتدایی آموز ش و پروش خوزستان با اشاره به وجود سه هزار معلم حق التدریسی در آموزش و پرورش توضیح داد: بعضی از معلمان بدون گذراندن دوره های آموزشی به بدنه آموزش و پرورش وارد شدند.

شجاعی افزود: بالغ بر 4 هزار کارگاه آموزشی در سراسر خوزستان برگزار شده که برگزاری رایگان این کارگاه‌ها از افتخارات آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به تقدیر معاون وزیر آموزش و پرورش از اجرای این طرح‌ها خاطر نشان کرد: با وجود اینکه این طرح چند میلیارد هزینه در بر داشت، در قالب دوره ضمن خدمت برگزار شدند.

معاون ابتدایی آموزش و پروش خوزستان در پایان تاکید کرد: در نظر داریم جلسات مشرتکی بین معلمان و اولیان برگزار کنیم تا نحوه فرآیند آموزشی مقطع ابتدایی را به اولیای دانش آموزان منتقل کنیم.

اخبار استان اخبار آموزش و پرورش اخبار