وجود 8500 مهندس کشاورزی جویای کار در خوزستان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

وجود 8500 مهندس کشاورزی جویای کار در خوزستان

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با اشاره به عملکرد این سازمان در سال 95، گفت: این سازمان در سال 95 در زمینه صدور پروانه در قالب سامانه پنجره واحد صدور پروانه، رتبه چهارم کشور را کسب کرد.
محمدرضا بهبهانی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، با اشاره به کسب رتبه چهارم این سازمان در سطح سازمان‌های نظام مهندسی کشاورزی کشور در سال 95 از کلیه پرسنل نظام مهندسی کشاورزی استان و نمایندگان شهرستانی بابت کسب این رتبه تقدیر کرد و از جمله عوامل موفقیت در کسب این رتبه را دقت در صدور پروانه و تلاش نیروی انسانی سازمان برشمرد و اظهار کرد: خوشبختانه در روند صدور پروانه حتی یک اشتباه هم نداشتیم که جا دارد در این خصوص از نمایندگان شهرستانی و مسئولان واحدهای صدور پروانه در استان تقدیر کرد.
وی افزود: امیدواریم در سال‌های آینده با تلاش مضاعف همکاران شاهد کسب رتبه‌های بالاتری در این خصوص باشیم.
بهبهانی نژاد تصریح کرد: هم‌اکنون نظام مهندسی کشاورزی در تمام شهرستان‌های استان نماینده دارد که فعالیت‌های نظام مهندسی را انجام می‌دهند.
وی با اشاره به این‌که نظام مهندسی کشاورزی خوزستان بالغ بر 14 هزار عضو از مقطع لیسانس تا دکتری دارد، گفت: 8500 نفر از این اعضا جویای کار هستند.
بهبهانی نژاد بیان کرد: اخیرا نیز در خصوص مقابله با ریزگردها و به درخواست اداره‌کل منابع طبیعی استان، تعدادی کارشناس ارشد ترویج که عضو نظام مهندسی کشاورزی استان بودند را برای همکاری به این اداره معرفی کردیم. از سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط هم انتظار داریم ظرفیت‌های نظام مهندسی کشاورزی را باور داشته باشند و از این ظرفیت استفاده کنند.
بهبهانی نژاد با اشاره به جایگاه نظام مهندسی کشاورزی در سلامت جامعه از برنامه‌ریزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی خوزستان برای جلوگیری از فعالیت فروشگاه‌های غیرمجاز فروش سموم کشاورزی خبر داد و گفت: در این طرح قرار است با همکاری پلیس اماکن و حفظ نباتات جهاد کشاورزی از فعالیت این فروشگاه‌های غیرمجاز جلوگیری شود.
وی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم ما در سال 96 اجرای طرح بکارگیری مسئولان فنی در واحدهای تولیدی بخش کشاورزی خوزستان است که این طرح بزرگترین خدمت به مهندسین کشاورزی خواهد بود.
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان اظهار کرد: امیدواریم سال 96 سال انسجام و یکپارچگی توام با موفقیت و سربلندی برای فارغ التحصیلان و بهره‌برداران بخش کشاورزی استان خوزستان باشد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار