ورود شورای شهر آبادان به موضوع استخدام 20نیروی آتش‌نشانی آبادان از شهرهای مختلف خوزستان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ورود شورای شهر آبادان به موضوع استخدام 20نیروی آتش‌نشانی آبادان از شهرهای مختلف خوزستان

عضو شورای شهرآبادان گفت: به دنبال تماس‌های تعدادی از شهروندان برای پیگیری خبر منتشرشده مبنی بر استخدام تعدادی نیروی موردنیاز آتش‌نشانی از شهرهای مختلف خوزستان برای به‌کارگیری در آبادان شورای شهرآبادان به این موضوع ورود کرد.

حمید کوراوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، اظهار کرد: به دنبال تماس‌های تعدادی از شهروندان همچنین اصحاب رسانه برای پیگیری خبر منتشرشده مبنی بر استخدام تعدادی نیروی موردنیاز آتش‌نشانی از شهرهای مختلف خوزستان برای به‌کارگیری در آبادان شورای شهرآبادان برای به این موضوع ورود کرد.

وی افزود: در تماس‌هایی که با مقامات مسوول داشتیم اعلام کردند مشخص شد استخدام این افراد بر اساس آزمون استخدامی سال 94 متمرکز در مرکز استان بوده است، 70نفر از شرکت‌کنندگان بعد از طی مراحل آزمون، مصاحبه و گزینش برای به‌کارگیری در آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار آبادان انتخاب شدند که از میان این تعداد 20نفر برای شروع به کار معرفی‌شده‌اند.

عضو شورای شهر آبادان با اشاره به اینکه یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز به این موضوع ورود کرده، بیان کرد: بر اساس آنچه از سوی مسوولان اعلام شد محل تولد یا سکونت این افراد محرز بوده و استخدام آن‌ها بر اساس طی روال قانونی و با گذر از فیلترهای نظارتی انجام‌شده است.

وی تأکید کرد: شورای شهرآبادان با جدیت پیگیر موضوع است، از مسوولان امر درخواست کردیم جزئیات و مستندات این افراد را در اختیار شورای شهرآبادان قرار بدهد تا مجدداً سکونت و محل تولد آنان از سوی اعضا شورا موردبررسی قرار بگیرد.

کوراوند اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های اولیه قبول‌شدگان این آزمون برای به‌کارگیری در شهرهای مختلف معرفی شدند، یعنی داوطلبان آبادانی که در این آزمون قبول‌شده‌اند در سایر شهرها بر اساس نیاز به‌کارگیری می‌شوند.

وی تصریح کرد: قطعاً بعد از بررسی کامل موضوع، نتیجه را به اطلاع شهروندان آبادانی می‌رسانیم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار