ورود 20 هزار معلم جدید تا 4 سال آینده به آموزش و پرورش

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ورود 20 هزار معلم جدید تا 4 سال آینده به آموزش و پرورش

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان از آمادگی برای ورود 20 هزار معلم جدید تا 4 سال آینده به آ‌موزش و پرورش خبر داد.

نعمت‌الله موسی‌پور معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد ساماندهی نیروی انسانی به کمک این دانشگاه، جذب و تربیت دانشجو برای ورود به حرفه معلمی اظهار کرد: با مرکز نیروی انسانی آموزش و پرورش جلساتی در دانشگاه برگزار کردیم تا برای جذب نیروی انسانی و روش‌های آن به اتفاق نظر برسیم و در قالب برنامه راهبردی دانشگاه و پذیرش دانشجو در سال تحصیلی 97_98 تفاهم داریم.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم 20 هزار دانشجو در قالب دوره‌های در نظر گرفته شده دانشگاه، پذیرش داشته باشیم که 10 هزار نفر به طور مستقیم در دانشگاه فرهنگیان و 10 هزار نفر با مشارکت سایر دانشگاه‌های کشور آموزش ببینند.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: پذیرش 20 هزار نفر با شرایط مذکور بستگی به موافقت وزارت علوم دارد که آموزش‌های مشارکتی یا مستقل را انتخاب کنند.

موسی‌پور بیان کرد: اکنون مشکل اصلی روی ردیف‌های استخدامی آموزش و پرورش است که در این مورد وزیر آموزش و پرورش رایزنی‌های گسترده‌تری را دنبال می‌کند.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه این دانشگاه آمادگی تربیت 20هزار نیروی‌انسانی را دارد یادآور شد: باتوجه به برنامه‌ریزی‌ای که داریم، سعی می‌کنیم تا سال 1401، 20 هزار معلم را وارد بازار کار کنیم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار