وضعیت رشته های به حدنصاب نرسیده علمی کاربردی تعیین تکلیف شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

وضعیت کدرشته محل های به حدنصاب نرسیده دوره های کاردانی و کارشناسی حرفه ای مهرماه ۹۹ دانشگاه جامع علمی کاربردی تعیین تکلیف شد.

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محسن محمدزاده معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی زمان ثبت درخواست پذیرفته شدگان کدرشته محل های به حدنصاب نرسیده دوره های کاردانی فنی، کاردانی حرفه ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای مهرماه ۹۹ این دانشگاه را به روسا و سرپرستان واحدهای استانی این دانشگاه ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: با توجه به اتمام مهلت ثبت نام مراکز آموزشی از پذیرفته شدگان دوره های کاردانی و کارشناسی نظام آموزش مهارتی مهرماه سال ۹۹ و امکان وجود کدرشته محل هایی که ثبت نام‌ شدگان نهایی آنها به حدنصاب ۱۰ نفر برای تشکیل کلاس ­ها نرسیده است، مراکز آموزشی که صرفاً کمتر از ۱۰ نفر ثبت‌نام شده داشته اند باید با مراجعه به سامانه جامع آموزشی دانشگاه،  اقدامات لازم را انجام دهند.

مهلت ثبت درخواست تغییر پذیرش در رشته جدید، مرکز جدید و یا در مرکز و رشته جدید توسط دانشجو و بررسی توسط مرکز آموزشی مقصد تا ۸ آذر ماه است.

در این بخشنامه تاکید شده است هیچ‌گونه درخواستی پس از تاریخ مذکور قابل بررسی نیست و تبعات ثبت نشدن آن نیز بر عهده مراکز آموزشی است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار