ویژه برنامه های دانشگاه علوم پزشکی اهواز در روز دانشجو

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو، گفت: اعتراض دانشجویان در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ به ورود معاون رئیس جمهور آمریکا از مهم‏ترین حرکت‏های سیاسی دانشجویان بود و از این رو 16 آذر در تقویم رسمی کشور به عنوان روز دانشجو و استکبار ستیزی نامگذاری شده است.

به گزارش خوزنیوز؛ ساسان موگهی تصریح کرد: در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برنامه ریزی های لازم جهت بزرگداشت این روز که مبارک بنام دانشجو است، انجام شده است. از عمده ترین این برنامه ها نشست پرسش و پاسخ دانشجویان و مسئولین دانشگاه است که ان شاء الله در سه شنبه 16 آذر برگزار خواهد شد و دانشجویان می توانند با طرح مستقیم سوالات خود بصورت کتبی یا شفاهی، از مسئولین پاسخ لازم را دریافت نمایند.

موگهی اظهار داشت: به امید خداوند متعال در این روز، رئیس دانشگاه و دیگر اعضای هیئت رئیسه به دیدار دانشجویان در دانشکده ها و خوابگاه خواهند رفت.

وی اختتامیه مسابقات ورزش های قهرمانی بین دانشکده ای با حضور دانشجویان و مسئولین را از دیگر برنامه های روز دانشجو برشمرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با بیان اینکه افتتاح پروژه های عمرانی و تجهیزاتی نیز بدین مناسبت در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: ان شاء الله در 16 آذرماه 95، افتتاح سالن ورزشی خوابگاه های انقلاب و امانیه و تجهیز سلف سرویس خوابگاه های شهید رجایی، انقلاب، شهدا و امانیه به دستگاه های گرم نگهدارنده غذا را انجام خواهیم داد.

وی عنوان داشت: اجرای برنامه های متنوعی توسط تشکل ها، برگزاری سه کارگاه و یک همایش روانشناختی، برگزاری اردوهای فرهنگی سیاحتی، مسابقات ورزش های همگانی درون خوابگاهی از دیگر برنامه های تعیین شده به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو می باشد.

گفتنی است اهداء گل، اجرای تمهیداتی در برنامه غذایی، اختصاص دادن استخر دانشگاه جهت دانشجویان و … از دیگر برنامه ها در راستای گرامیداشت روز دانشجو در سال جاری می باشد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار