پاسخگویی به سوالات بیمه شدگان
علاوه بر خط تلفن ١٤٢٠، مخاطبان میتوانند به شماره ١٠٠٠١٤٢٠ پیامک بزنند و از طریق پیامک هم پاسخ خود را دریافت کنند.
بیمهشدهها میتوانند به پرتال پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی به نشانی https://crm.tamin.ir مراجعه و بعد از ثبتنام، مشکلاتشان را در آن ثبت کنند.
غیر از مراجعه حضوری، ٥ راه برای ارتباط با سازمان طراحی شده و قابل استفاده بیمهشدگان و همه مردم عزیز کشورمان است: خط تلفن ١٤٢٠، پیام صوتی، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰ و پرتال مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامیناجتماعی.