پالایشگاه گاز مسجدسلیمان با حضور معاون اول رییس جمهور کلنگ‌زنی می‌شود

دسته ها: اخبار استان اخبار

پالایشگاه گاز مسجدسلیمان با حضور معاون اول رییس جمهور کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار مسجدسلیمان گفت: پالایشگاه گازی پتروپالایش مسجدسلیمان در هفته‌های آینده با حضور معاون اول رییس جمهور در این شهرستان کلنگ‌زنی خواهد شد و اجرای آن نقش بسیار موثری در بحث حل مشکل اشتغال شهرستان دارد.

علیرضا گرویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: آمادگی کامل در شهرستان وجود دارد تا منطقه زیلایی مسجد سلیمان به منطقه ویژه پتروشیمی تبدیل شود.

وی افزد: کار اصلی در بحث تبدیل منطقه زیلایی مسجدسلیمان به منطقه ویژه پتروشیمی مربوط به ادارات کل استان و وزارتخانه‌های مربوطه است و از آن مراجع باید مساله پیگیری شود تا به سرانجام برسد.

فرماندار مسجدسلیمان تصریح کرد: همه زیرساخت‌ها در شهرستان برای تبدیل منطقه زیلایی مسجدسلیمان به منطقه ویژه پتروشیمی فراهم و کارها در حال انجام است تا در آینده شاهد اجرای منطقه ویژه پتروشیمی در مسجد سلیمان باشیم.

گرویی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بحث صنایع پتروشیمی در مسجدسلیمان، عنوان کرد: پالایشگاه گازی پتروپالایش در هفته‌های آینده با حضور معاون اول رییس جمهور در شهرستان مسجدسلیمان کلنگ زنی خواهد شد که نقش موثری در بحث حل مشکل اشتغال شهرستان دارد.

وی ادامه داد: وزارت نفت مجوزاولیه احداث پالایشگاه گازی پتروپالایش را در مسجدسلیمان صادر کرده است و امیدواریم با حضور آقای جهانگیری این طرح کلنگ زنی شود و پس از آن شاهد آغاز شدن عملیات اجرایی آن در منطقه باشیم.

فرماندار مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: فاز اول کارخانه پتروشیمی مسجدسلیمان نیز تا پایان سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد و می‌تواند نقش موثری در بحث حل اشتغال شهرستان ایفا کند.

اخبار استان اخبار