پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری دی ماه در اهواز برگزار می شود

دسته ها: اخبار استان اخبار

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری دی ماه در اهواز برگزار می شود

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری از سوی شرکت ملی حفاری همزمان با اول دی ماه سی و هشتمین سالگرد تاسیس این شرکت در اهواز برگزار می شود .

به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، مهدی معینی فر رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این باره توضیح داد: زمان برپایی این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی خوزستان برپا خواهد شد، با سالروز تاسیس شرکت در تقارن است.

وی گفت: نخستین نشست اجرایی این نمایشگاه روز گذشته با حضور مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان و مسئولان ذیربط از بخش های مختلف شرکت برگزار و تصمیمات لازم در جهت هر چه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه اخذ شد.

معینی فر تصریح کرد: در این نشست مقرر شد سه سالن و فضای باز نمایشگاه بین المللی به این رویداد صنعتی اختصاص و در زمینه طراحی، چیدمان، غرفه آرایی و ساخت و ساز توافق به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه سایت ثبت نام نمایشگاه بین المللی استان خوزستان از هم اکنون در حال ثبت نام از شرکت ها و مجموعه های علاقه مند برای حضور در نمایشگاه پانزدهم ساخت تجهیزات صنعت حفاری است، اظهار کرد: یک تیم مجرب اجرایی از ملی حفاری و شرکت نمایشگاه ها خدمات ثبت نام از متقاضیان، جانمایی و برنامه ریزی این نمایشگاه را برعهده دارند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران گفت: در نمایشگاه امسال تعداد قابل توجهی قطعات و تجهیزات ساخت داخل رونمایی و در معرض بازدید قرار خواهد گرفت و نیازهای شرکت در تعامل میان کارشناسان مدیریت های پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت، تدارکات و امور کالا و بازاریابی و امور بین الملل شرکت با سازندگان قطعات و تجهیزات مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

وی افزود: همچنین در این نمایشگاه دو پنل تخصصی با موضوع ساخت قطعات و تجهیزات کاربردی در صنعت حفاری با حضور نمایندگان شرکت های دانش بنیان، مراکز علمی پژوهشی و تحقیقاتی و صاحبنظران در این عرصه تشکیل و انتظارات و چالش های موجود بررسی می شود.

معینی فر، زمان کار نمایشگاه در مدت چهار روز برپایی را از ساعت 9 تا 17 عنوان کرد و یادآور شد: این رویداد صنعتی با توجه به تخصصی بودن، مخاطبان خاص خود را دارد و فرصت بسیار ارزنده ای در جهت آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران داخلی با ظرفیت ها و توانمندی های یکدیگر و هم افزایی با متخصصان و کارشناسان صنعت حفاری در بخش تامین نیازها و ابعاد کمی و کیفی همکاری های دو جانبه و چند جانبه است.

اخبار استان اخبار