پایان‌نامه‌ها با موضوع ریزگرد‌ها از حمایت مالی برخوردار می‌شوند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

پایان‌نامه‌ها با موضوع ریزگرد‌ها از حمایت مالی برخوردار می‌شوند

محمد محسن صدر سخنگوی دانشگاه پیام نور با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر رسیدگی قطعی و فوری به چالش‌های دامن‌گیر مردم در مناطق جنوبی کشور از جمله گرد و غبار، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با همه ظرفیت‌ها و توان خود به این مسئله ورود پیدا می‌کند و برنامه‌های عملی در این زمینه دارد.

وی بیان کرد: معضل ریزگرد‌ها موضوعی نیست که یک روزه حل شود و باید برنامه‌های دراز مدت در کنار برنامه‌های کوتاه مدت برای عبور از این مسئله در پیش گرفته شود و از ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی بهره برد.

صدر تاکید کرد: در سال جاری دانشجویان دانشگاه پیام نور را که در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی جنوب اعزام می‌شوند، ترغیب می‌کنیم تا هر دانشجو ۲ نهال غرس کنند.

سخنگوی دانشگاه پیام نور ادامه داد: قریب به ۱۴ هزار دانشجوی دانشگاه پیام نور به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند و این اقدام باعث می‌شود تا این اردوی معنوی، جنبه جهادی به خود بگیرد و امیدواریم شروع این حرکت نمادین از سوی دانشگاه پیام نور سرآغاز یک حرکت ملی برای کاشت درخت در مناطق درگیر با پدیده گرد و غبار شود.

وی یادآور شد: دانشگاه پیام نور آمادگی دارد طرح هایی که از طرف شرکت های دانش بنیان در این زمینه ارائه می شود را حمایت کند و به مرحله تجاری سازی برساند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار