پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه پیام‌نور اهواز

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه پیام‌نور اهواز

مسئول امور جاری دانشگاه پیام‌نور اهواز با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌‌نام رشته‌های بدون آزمون تا 25 مردادماه و پذیرش دانشجو در 47 کدرشته در این دانشگاه، گفت: علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه پیام‌نور اهواز تنها تا فردا مهلت دارند با مراجعه به سایت سنجش، ثبت‌نام خود را انجام دهند.

دکتر کریم سواری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون تا 25 مردادماه، اظهار کرد: علاوه بر داوطلبانی که در کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، داوطلبان غائب نیز می‌توانند برای تحصیل در دانشگاه پیام‌نور اهواز در گروه‌های آموزشی علوم‌پایه، فنی و مهندسی، انسانی، زبان، هنر و کشاورزی، بدون آزمون و با ارائه سوابق آموزشی ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به قرار گرفتن دانشگاه پیام‌نور در بین شش دانشگاه برتر کشور، خاطرنشان‌کرد: داوطلبان ادامه تحصیل در دانشگاه پیام‌نور تا 25 مردادماه فرصت دارند برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند. شهریه دانشگاه پیام‌نور، پایین‌ترین شهریه در بین دانشگاه‌های کشور است و این شهریه‌ به صورت اقساطی نیز قابل دریافت است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار