پذیرش بدون آزمون در 10 رشته مرکز علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی خوزستان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس مرکز علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی خوزستان گفت: ثبت‌نام متقاضیان برای پذیرش بدون آزمون دوره‌های کاردانی و کارشناسی این مرکز در سال تحصیلی جدید از هفتم شهریور آغاز شده است و تا سیزدهم این ماه ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه خوزستان، دکتر علی بردیده اظهار کرد: پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی برای نیم‌سال اول سال تحصیلی 96 – 95 در 10 کدرشته از هفتم شهریورماه آغاز شده است و تا 13 شهریور ادامه خواهد داشت.
وی ظرفیت پذیرش بدون آزمون در این رشته‌ها را در مجموع 300 تا 400 نفر عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این رشته‌ها باید در بازه‌ی زمانی تعیین‌شده به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند؛ اسامی پذیرفته‌شدگان نیز تا پایان شهریورماه از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد.
رئیس مرکز علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی خوزستان گفت: رشته‌های اعلام‌شده در مقطع کاردانی شامل حسابداری دولتی، شبکه‌های کامپیوتری، اینترنت و شبکه‌های گسترده، سیستم‌های کامپیوتری و برنامه‌سازی کامپیوتری و در مقطع کارشناسی شامل مهندسی فناوری اطلاعات گرایش امنیت، مهندسی برنامه‌نویسی تحت وب، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی سیستم‌های سخت‌افزار و مهندسی شبکه‌های کامپیوتری است.
بردیده افزود: زمان ثبت‌نام حضوری هنوز اعلام نشده است و متقاضیان باید هنگام ثبت‌نام اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی، 6 قطعه عکس 4*3، اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی (دیپلم) یا گواهی موقت دیپلم خود را ارائه دهند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار