پذیرش دانشجوی بومی در دانشکده علوم پزشکی آبادان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان از پذیرش دانشجوی بومی در چهار رشته علوم پزشکی در این مجموعه خبر داد.

محمد محبوبی امروز اظهار کرد: مجتمع آموزش عالی سلامت وابسته به دانشکده علوم پزشکی آبادان به منظور تربیت و تامین نیروی مورد نیاز به ویژه در مناطق محروم اقدام به پذیرش دانشجوی بومی کرده است.

وی با اشاره به این موضوع که دانشجویان بومی از شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، اروندکنار، چوئبده و مینوشهر گزینش می‌شوند، افزود: در این پذیرش، متقاضیان باید دارای دیپلم متوسطه سه ساله نظام جدید و دوره پیش‌دانشگاهی باشند.

معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان در همین خصوص تصریح کرد: 15 نفر زن و مرد در رشته کاردانی اتاق عمل، همین تعداد زن و مرد در رشته کاردانی سلامت دهان، 15 نفر مرد در رشته کاردانی مبارزه با بیماری‌ها و بالاخره 15 نفر زن نیز در رشته کاردانی بهداشت خانواده پذیرش می‌شوند.

محبوبی در ادامه با ارائه توضیحات بیشتر بیان کرد: متقاضیان تحصیل در رشته‌های یادشده از امروز تا روز پنجشنبه، هفتم آبان ماه امسال زمان دارند تا با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی اینترنت www.sanjesh.org برای گزینش در رشته‌های تحصیلی مذکور اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار