پذیرش دوره های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی دوباره تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مرحله تکمیل ظرفیت دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای و دوره‌ های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مجددا تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال اعلام اصلاحات جدید برای دوره‌ های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای و دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهلت پذیرش و ثبت نام در این دوره ها تا سه شنبه ۲۹ بهمن ۹۸ تمدید شد.

داوطلبان واجد شرایط علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی دوره‌ مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در مرحله پذیرش بهمن ماه سال ۱۳۹۸ تا سه شنبه ۲۹ بهمن می توانند در این دوره ها ثبت نام کنند.

همچنین داوطلبانی که پیش از این نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده اند می توانند با توجه به اعلام کدرشته های جدید نسبت به ویرایش فرم خود اقدام کنند.

پذیرش در دوره‌ های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای و دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون آزمون و با مدرک کاردانی (فوق دیپلم) صورت می گیرد.

داوطلبان می توانند با مطالعه جداول حاوی اطلاعات رشته محل‌ها و مشخص کردن رشته و مراکز و واحدهای آموزشی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک لازم تا ۲۹ بهمن به مراکز و واحدهای آموزشی پذیرنده مراجعه کنند. متقاضیان باید دارای مدرک کاردانی (فوق دیپلم) باشند.

هزینه ثبت‌نام در دوره‌ های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی مبلغ ۳۴۰ هزار ریال (۳۴ هزار تومان) است که داوطلب باید از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش آن را پرداخت کند.

همچنین به دنبال اعلام اصلاحات جدید برای مهلت ثبت نام در دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی بهمن ماه سال ۱۳۹۸ نیز تا ۲۹ بهمن ماه ۹۸ تمدید شد.

تمامی داوطلبان اعم از کسانی که در این دوره ثبت‌نام کرده و یا ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند برای ثبت‌نام در رشته‌های تحصیلی متناسب با نوع مدرک دیپلم خود در مراکز و واحدهای آموزشی پذیرنده در این مرحله، با مطالعه جداول حاوی اطلاعات رشته محل‌ها و توجه به اصلاحات جدید و مشخص کردن رشته و مراکز و واحدهای آموزشی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک به این مراکز مراجعه کنند.

متقاضیان باید دارای مدرک دیپلم نظام جدید آموزشی (فنی و حرفه‌ای، کاردانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا ۶ ساله دبیرستان و یا هنرستان) باشند و حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۸ مدرک مربوطه را اخذ کنند.

داوطلبان دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «دانشگاه جامع علمی کاربردی باید در زمان ثبت‌نام از طریق مراکز و واحدهای آموزشی مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۲۷۵ هزار ریال (۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار