پذیرش طرح‌های پژوهشگران در جشنواره بین‌المللی خوارزمی تا پایان شهریور

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

با انتشار فراخوان شرکت در سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی مهلت ثبت‌نام و ارسال طرح به این جشنواره تا پایان شهریورماه اعلام شد.

به گزارش ایسنا سی و یکمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نتایج تحقیقات، ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران، نوآوران و فناوران و فراهم کردن بستر مناسب برای همکاری‌های علمی و فناوری در سطح جهانی برگزار می‌شود.

متقاضیان برای شرکت در جشنواره بین‌المللی خوارزمی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره نسبت به ثبت نام و ارائه مشخصات فردی و اطلاعات طرح خود و شناسه کاربری و کلمه عبور خود اقدام کنند.

طرح‌های ارسال شده در 17 حوزه زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط زیست، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، معماری و شهرسازی،‌ مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، فناوری‌های شیمیایی، فناوری نانو، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو، مهندسی نرم‌افزار و فناوری اطلاعات، برق و کامپیوتر، مکانیک، مکاترونیک، هوافضا، عمران و طرح‌های صنایع دفاعی پذیرش خواهند شد.

طرح‌های ارائه شده نباید در دوره‌های قبل جشنواره شرکت کرده باشند، مگر آنکه در فرایند اجرایی و یا دستاوردهای طرح تغییرات اساسی اعمال شده باشد.

علاوه بر آن طرح‌ها باید در یکی از محورهای پژوهش‌های بنیادی، طرح‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، ابتکار و نوآوری باشند.

طرح‌های‌ ارائه‌شده در زمینه فنی و مهندسی به‌ صورت تئوری و ایده قابل قبول نیستند و ضمن قابلیت اجرایی بودن ‌باید دارای تاییدیه از مراجع ذی‌صلاح باشند.

در طرح‌هایی که به‌صورت گروهی انجام شده و برگزیده می‌شوند، اعضایی می‌توانند از تسهیلات مربوط به بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند شوند که میزان مشارکت‌ آنان در اجرا حداقل 45 درصد باشد. همچنین برای استفاده از تسهیلات ورود به دوره‌های تحصیلی بر اساس آیین‌نامه‌های پذیرش بدون آزمون برگزیدگان فقط با شرکت در آزمون و کسب 90 درصد نمره پذیرش برای کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام می‌شود و سهم مشارکت برای هر فرد 50 درصد است.

پذیرش بدون آزمون در دوره دکتری نیز برای برگزیدگان این جشنواره وجود ندارد.

جهت مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده راهنمای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار