پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور فقط از طریق سازمان سنجش

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور فقط از طریق سازمان سنجش

دانشگاه پیام نور اعلام کرد: پذیرش فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور صرفا از طریق آزمون پذیرش همزمان سازمان سنجش انجام خواهد شد و ادعای برخی موسسات دراین خصوص غیر قانونی است .

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه پیام نور به داوطلبان تحصیل در دوره‌ های فراگیر کارشناسی ارشد این دانشگاه هشدار داد که تبلیغات موسسات درخصوص پذیرش فراگیر دانشگاه پیام نور غیرقانونی است.

این دانشگاه برای هیچ موسسه آموزشی مجوزی جهت ثبت نام از داوطلبان و یا پذیرش آنها صادر نکرده است و با هیچ موسسه ای در این رابطه همکاری ندارد.

بارها اعلام شده است که همه موسسات آموزشی که با استفاده از نام و اعتبار این دانشگاه فعالیت و تبلیغ می‌کنند، فعالیتشان تحت این عنوان غیرقانونی است.

جزئیات، شرایط و ضوابط شرکت در دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور صرفا از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و در پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور به نشانی pnu.ac.irبه اطلاع داوطلبان خواهد رسید .

پذیرش فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور صرفا از طریق آزمون پذیرش همزمان سازمان سنجش انجام خواهد شد و ادعای موسساتی که در این خصوص تبلیغات می کنند غیر قانونی بوده و دانشگاه از طریق مراجع ذی صلاح مسائل را پیگیری خواهد کرد. دانشگاه پیام نور هیچ گونه مسولیتی در قبال این موسسات ندارد

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار