پذیرش ۱۰ هزار نفر در دوره دکتری ۹۸ دانشگاه آزاد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

پذیرش ۱۰ هزار نفر در دوره دکتری ۹۸ دانشگاه آزاد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت: ظرفیتی در حدود ۱۰ هزار نفر برای دوره دکتری 98 دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ در ۷ گروه آموزش و ۲۴۵ کدرشته شامل ۶۲ کدرشته گروه علوم انسانی، ۴۶ کدرشته علوم پایه، ۶۰ کدرشته گروه فنی و مهندسی، ۳۵ کدرشته کشاورزی و منابع طبیعی، ۷ کدرشته گروه هنر، ۲۶ کدرشته دامپزشکی و ۹ کدرشته در گروه زبان برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی غیرانتفاعی و غیر دولتی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها از فردا سه شنبه ششم آذرماه از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می‌شود.

داوطلبان تا روز دوشنبه ۱۲ آذرماه برای ثبت‌نام مهلت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دفترچه راهنما برای ثبت‌نام اقدام کنند.

نحوه پذیرش دانشجویان دکتری در دانشگاه آزاد برای سال ۹۸ را از علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد جویا شدیم.

رهایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: دانشگاه آزاد سال گذشته ظرفیتی در حدود ۱۰ هزار نفر برای دوره دکتری داشت که این میزان ظرفیت برای سال ۹۸ نیز تغییری نکرده است و همان ۱۰ هزار ظرفیت را پذیرش می‌کنیم.

وی درباره رشته‌های ارائه شده در این دوره گفت: اطلاعات رشته‌ها را به زودی اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

رهایی گفت: داوطلبان دوره دکتری دانشگاه آزاد می‌توانند از ششم تا دوازدهم آذرماه از طریق سایت سازمان سنجش برای ثبت‌نام اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار