پذیرش 157 دانشجوی ارشد در دانشگاه رامین خوزستان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان با اشاره به پذیرش 157 دانشجو در دوره‌های کارشناسی‌ارشد این دانشگاه، از آغاز ثبت‌نام ورودی‌های امسال از فردا، 17 شهریورماه خبر داد.

دکتر عباس عبدشاهی اظهار کرد: امسال 157 دانشجو در 15 رشته کارشناسی ارشد از طریق کنکور سازمان سنجش در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان پذیرفته شده‌اند.

وی ادامه داد: مدارک 18 دانشجو نیز برای پذیرش از طریق آئین‌نامه استعدادهای درخشان به سازمان سنجش ارسال شده اما هنوز نتایج نهایی پذیرش آن‌ها به دانشگاه اعلام نشده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان افزود: پذیرفته‌شدگان می‌توانند از 17 تا 21 شهریورماه نسبت به ثبت‌نام اینترنتی خود اقدام کنند؛ زمان ثبت‌نام حضوری این افراد نیز 24 و 25 شهریورماه خواهد بود.

عبدشاهی تصریح کرد: پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه نیز می‌توانند در همین زمان ثبت‌نام خود را انجام دهند و برای دانشجویانی که به هر دلیل نتوانند در زمان مشخص ثبت‌نام خود را انجام دهند زمان ثبت‌نام با تأخیر در نظر گرفته شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان زمان شروع کلاس‌ها را از 27 شهریورماه اعلام کرد و در خصوص مدارک لازم برای ثبت‌نام حضوری پذیرفته‌شدگان توضیح داد: دانشجویان باید مدارک هویتی و گواهی پایان دوره کارشناسی خود را هنگام ثبت‌نام حضوری ارائه دهند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار